לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שירי ילדות


במקרה שמעתי היום את השיר "אשה באבטיח"- שיר שלדעתי לא שמעתי כבר 10 שנים. זה עורר בי תחושות געגוע נוראיות לעבר ובעיקר לשירי ילדים. כן, זה מוזר, אני אוהבת שירי ילדים, לדעתי זו תוצאה של "להיות הבת של אמא שלי" שהיא גננת במקצועה.

אז החלטתי לרכז כאן כמה מהשירים שאני אוהבת

בתור ילדה הייתי מעריצה קטנה של עוזי חיטמן.

 

אם מחשיבים את עכשיו כבר לשבת (כי השעה 3:11 בלילה בין שישי לשבת), אז מחר אני מתגייסת

מרגישה כאילו זה כבר סוף עידן התום, או לפחות שאני הולכת להשיל את השאריות האחרונות של הילדותיות ולהתחיל להשתמש בכל מיני ראשי תיבות שכרגע אין לי מושג מה הם.


נכתב על ידי הדושי , 13/9/2014 02:52   בקטגוריות :), :(, מוזיקה, לילה, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לסמוך רק על עצמי


לפעמים כשמקשיבים לאנשים אחרים אז מאבדים את זה.

מילים יכולות לשטוף את המוח- לבנות תקוות.

היי, הכל מתנפץ אחר כך.

 

"הוא מתחיל איתך" הם אמרו, ובהתחלה לא רציתי להקשיב להם.

אבל הם המשיכו, והזמן עבר, המחשבה לא הרפתה.

 

וכבר חשבתי שאולי הם צדקו

 

כשנפגשנו שוב הכל נראה אחרת, בעיניי.

יש בי תמימות, או אולי אמונה לא מוסברת בהכל

אני סומכת עליכם יותר מדי

ומה אתם יודעים בכלל... 

אני חכמה, אבל תמיד אני חושבת שאתם קצת יותר חכמים

וכנראה שזו טעות

 

נכתב על ידי הדושי , 3/9/2014 00:39   בקטגוריות ?, לילה, מוזיקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)