לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


 

בזמן האחרון אני פשוט כישלון

כל מאמץ שעשיתי ירד לטמיון 

אני לא מרוצה, אני מאוכזבת

אין לי כבר כח להיות מחוייבת

למיליון מסגרות שלא נגמרות

והעייפות מצטברת

ואני מכוערת

 

 

 

 

 

-

ויש לי כמה חברים שבא לי לזרוק לפח.

לא כי הם רעים, אני פשוט לא מספיק טובה בשבילם

נכתב על ידי הדושי , 14/11/2013 23:17   בקטגוריות :(, דיכאון, לילה, כאב ראש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השואה הקטנה שלי


אולי זו כותרת לא הולמת, אבל כרגע אני נמצאת בתקופה שאני מקופת בשואה. בעדויות של ניצולים, בסיפורים על לפני ואחרי, נאצים, בורות, ארובות, יד ושם.

את השואה שלי עברתי אי שם בסוף היסודי, כתה ה-ו. כן הייתי מכוערת, ילדה לא יפה בכלל, שמנמנה עם שיער מתולתל שקפץ לכל כיוון, ועם בגדים מכוערים.

וזה גיל כזה, תקופה כזו שלילדים לא אכפת אם הם פוגעים אחד בשני, אם הצחוק לא תמיד מובן. אבל הרבה פעמים- זה פשוט היה רוע תמים וטהור, של ילדים שלא מבינים את ההשלכות.

מה שעברתי קצת מודחק, אני זוכרת שבכיתי הרבה בגללם, שהייתי מושפלת כל זמן שהייתי לידם, שהרחקתי את עצמי מהם ושנאתי אותם כי הם עשו לי רק רע. אני לא זוכרת שום דבר טוב מאותה תקופה.

ואנחנו גרים בקהילה קטנה וסגורה, כולם מכירים את כולם, ואם אתה לא מנסה לצאת מפה- אתה נשאר לכוד.

ואני צריכה לראות אותם, והם לא זוכרים שהם היו בצד הפוגע כי הם הקלו ראש, והם לא זוכרים את הבכי שלי ואת הצער.

והם לא יודעים שהכל חרוט על לבי כמו מספר על הזרוע, כנראה לנצח. ואני לא יודעת אם אוכל לשכוח ולסלוח אי פעם...

נכתב על ידי הדושי , 15/10/2013 23:25   בקטגוריות :(, דיכאון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)