לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אבוקדו


היה היום אבוקדו במקרר, רבע אבוקדו.

בדיוק בצבעים נכונים של ירוק וצהבהב

והוא היה נימוח

עכשיו אני שמחה, כי אכלתי אבוקדו שהיה מושלם

נכתב על ידי הדושי , 21/2/2014 14:16   בקטגוריות אופטימי, :), ירקות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה לא לי


היום התפרסמה במאקו הכתבה הזו:

טליה קסטלאנו

"סוף עצוב: מתה הגורו לאיפור בת ה-13" 

כל פעם ששמעתי על אנשים שאני מכירה וחלו בסרטן אמרתי בלב (ולפעמים גם בקול) "הלוואי שהייתי במקומם".

זה לא נאמר ממקום אובדני, אלא מתוך איזשהו צורך להגן על מי שלצדי, מה גם שאני חושבת שהסרטן ואני לא היינו שונאים אחד את השני עד כדי כך- כי מהצד הצלחתי למצוא כמה תועלות שהייתי מפיקה ממנו- ואני לא רואה לנכון לפרט אותן בפוסט הזה.

 

משום מה כשראיתי את "הנושא החם"  של היום ידעתי ישר על מה אני אכתוב ורק בצירוף מקרים מוזר הגעתי לכתבה הזו במאקו.

אני חושבת שאני קצת מעריצה את הילדה הזו- שהתמודדה עם אחד הדברים היותר קשים שאפשר להתמודד איתם בחיים והגיעה להישגים מרשימים.

כנראה שהיא הייתה מעדיפה להפטר מהמחלה הזו ולחיות עוד 70 שנה בבריאות. אבל אם להיות אופטימיים- יש אנשים שחיים 80 שנה ולא משאירים חותם וזכר ולעומת זאת ילדה בת 13 השיגה כל כך הרבה תשומת לב והשאירה כל כך הרבה זכרונות שאפילו שהיא לא מתה בשיבה טובה, היא נפטרה עם הישג, עם מטרה שהיא הצליחה להגשים.

 

למות בגיל צעיר זה לא טוב, אבל זה לא חייב להיות ממש רע.

 

נכתב על ידי הדושי , 18/7/2013 00:50   בקטגוריות :(, :), אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)