לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

קארמה אינטרנטית


אז אני מחכה לדבר איתך בצ'אט של הפייסבוק. לא שקבענו, לא דיברתי איתך כבר שנים. ויש לי רק שאלה קטנטנה

אז אני מפתחת שיחות עם אנשים, כי טוב לחזק את הקשר

כאילו שאם אני אדבר איתם אז תתחבר גם

וכל זה בגלל שאלה קטנטנה

 

וכל זה לא חשוב בכלל

נכתב על ידי הדושי , 18/2/2013 21:06   בקטגוריות לילה, שטויות, פתטיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דם, בשר אדם ואיברים פנימיים


ספק אנמיה ספק מחלת נפש.

יש לי מחר את בדיקת הדם הפחות או יותר חצי שנתית שאני כופה על אמא לקבוע לי- כן זו כבר אובססיה של ממש.

 

ולא רק זה, גם קצת השתגעתי, היום אמא אמרה לי:"בגלל שלקחת ראקוטן את לא תוכלי לתרום דם"

ופשוט התחלתי לבכות ולהתעצבן

ואמרתי משפט חדש לאוסף המשפטים המדאיגים:"עוד חודשיים אני חותמת על כרטיס אד"י ומתאבדת"

שלא תגידו שאני לא מצפונית...

בכל מקרה, זה הצליח לעצבן אותה- מה שבדרך כלל לא קורה. היא נוטה להתעלם מהמשפטים אבל הפעם היא צעקה עליי בעצבים "אל תדברי שטויות!"

 

אולי פשוט נשמעתי יותר רצינית הפעם...

נכתב על ידי הדושי , 9/2/2013 23:53   בקטגוריות לילה, דיכאון, פתטיות, שמח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוגת בוץ ב-11/2/2013 21:12
 



לדף הבא
דפים:  

15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)