לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

נגמר


החופש הגדול האחרון נגמר היום,קצת שמח קצת עצוב.

 

לפני חמש שנים כתבתי פוסט על זה שאני מתחילה חטיבה, והנה כבר יב'. השנים האלו טסו במהירות האור. 

אני מרגישה שהשתניתי ולא השתניתי בו זמנית, וכשאני חושבת על מי שהייתי לפני שהתחלתי חטיבה קשה לי שלא לצחוק ולבכות- כמה שהמצב היה עגום- או לפחות הרגיש ככה.

 

יש תהליך משמעותי של התבגרות בשנים האלו, רובנו מנסים להסתייג ולהגיד שאין הורמונים ואנחנו פשוט מבוגרים מספיק בשביללחשוב בהיגיון, אבל אני מבינה כמה אני אימפולסיבית בשנים האלה, וכמה אני דורשת והאמת, זה נפלא!

 

פעם חשבתי מה זה לעזאזל בגרויות?! (בתור האחות הגדולה בבית לא בדיוק נתקלתי בפרוצדורה של מבחן בגרות לפני שעשיתי אחד) ומי זה הבני גורן הזה שהמדריכים בתנועה בוכים בגללו?!

פעם הבטיחו לי כמו לכל ילד שנולד פה "עד שתגדלי לא יהיה צבא". אז עברו איזה 12 שנה מאז, ובכל זאת יש צבא (וואלה...) ואני כבר בתהליכי מיון והכל נראה כל כך הגיוני- כל כך לא מפחיד.

 

 

אני חושבת שאני שמחה לגדול,  אבל זה לא קל. הכל מלא במשברים ובכי והורים וחוסר תקשורת. ומצד שני כל כך הרבה שמחה ודברים חדשים ומרגשים ובכי טוב והורים טובים וחברים טובים! זה באמת תהליך שמסגרת בית הספר היא חלק אינטגרלי בו, ואני חושבת שלהגיד י זה דבר אדיר, כי ככה אני חותמת 12 שנים שאולי יהיו הכי משמעותיות שיהיו ל בחיים.

אז עוד שנה שתעבור הכי טוב שאפשר

נכתב על ידי הדושי , 26/8/2013 23:38   בקטגוריות :), בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דווקא בשבוע האחרון


דווקא עכשיו נדפקו לי השעות, והנה אני בסוג של ג'טלג...

*

התמכרתי לאנטומיה של גריי, 5 עונות בפחות מחודש. (9+27+25+17+24)=פרקים40X=אורך כל פרק:60=שעה ==> 68 שעות סה"כ כלומר כמעט 3 ימים של צפייה באנטומיה של גריי.  חוסר שליטה עצמית משווע...

 

 

שיהיה לי לילה טוב

נכתב על ידי הדושי , 17/8/2013 03:12   בקטגוריות רגשי נחיתות, שטויות, לילה, כאב ראש, :), :(  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)