לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

היום יום הולדת, תראי יש פה סוד ישן חדש


היום יום הולדת - לבלוג
תראי יש פה סוד ישן חדש - חיי טמונים פה
לפרוס את הלחם - בלי לכתוב פוסטים שעוסקים במשקל שלי
לגעת במשהו קצת מושלם - הזכרונות שהצלחתי לאסוף

כבר אמצע הלילה - במונחים של ערב לפני שעולים לבסיס 
חשבתי אולי כדאי לישון - אולי...
אבל משהו תקוע - בחיים
תקוע עמוק בתוך הגרון - לאן מתקדמים עכשיו

נכון את יודעת - כן
כל כך משגעת - משוגעת קצת במקרה שלי
לפני שאת בורחת - אני לא אברח
בואי בלי פחד - כבר לא מפחדת
קחי אותי ככה - את הבלוג איתי לכל מקום

היום יום הולדת - מזל טוב, כבר 7 שנים
חשבתי כמעט על כל הפרטים - שנים אחורה
הזמנתי לך חדר - הפרטיות שבכתיבה פה
שמיים כחולים עם כוכבים - לזכרונות הטובים

נכון את יודעת... - אני יודעת בדיוק...

 

המנהג השנתי שלי, גם אם לא כתבתי פה שנה. 

יש לי סנטימנטים למקום הזה

נכתב על ידי הדושי , 1/8/2015 23:17   בקטגוריות :), ימי הולדת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)