לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thought, philosophy and stuf...


"החיים הם כאן"- לא נראה לי...

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

מה שאני שונאת בישרא-בלוג


 

כל הקטע של ישרא-בלוג ממש מעצבן אותי

אנשים כותבים את המחשבות הכי כמוסות שלהם, רגשות, פורקנים,

והדבר הכי אנושי שהם מקבלים חזרה זו מקסימום איזו תגובה קרה- חסרת משמעות,

או שאנשים מעצבים את האופי שלהם, והתדמית שלהם מחדש- בצורה של בלוג,

כאילו שהם מוותרים על כל ניסיון יצירה בעולם המוחשי, (כי תכלס הרבה יותר קל לעצב לך איזה דף אינטרנט שישאיר רושם על אנשים, מאשר לצאת החוצה להוכיח שזה באמת מי שאתה).

זה רק מראה שאנחנו נהפכים לחברה מנוכרת,

במקום לנסות ליצור שיחה פנים מול פנים- אנחנו פונים למחשב,

אנחנו פשוט מתעצלים\פוחדים ליצור קשרים עם אנשים,

וככה קורה שברגעים של משבר- במקום להתקשר לחבר\ה- פשוט נעדיף להוציא הכל בפוסט רגשני במיוחד,

וחבל שככה,

כי סך הכל המקום הזה פשוט מזויף,

וברגע שאתה מבוסס את הפורקן שלך במקום כל כך מזוייף- אתה גם תתחיל להרגיש מזוייף-

וזה לפי דעתי אחד הגורמים לדיכאון, והרגשה של ניכור,

כלומר אנחנו במין מעגל כזה:

 

ניכור ובדידות=> גורמים לנו לפנות למחשב\ טלוויזיה => שרק יוצרים עוד בדידות=> שגורמים לנו לפנות לטלוויזיה!

 

וגם בפייסבוק זה נמצא-

אנשים פשוט מעדיפים לקבוע לדבר בפיסבוק במקום לדבר פנים מול פנים,

או שהם פשוט מדברים על -'מה שקרה אתמול בפייסבוק',

במקום ליצור חוויות אמיתיות -שיביאו להרבה יותר בטחון עצמי וגם יהיו משמעותיות ולא סתמיות,

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה-

אם אתם צריכים פורקן- עדיף שתכתבו יומן (על דף ומחברת),

אם את צריכים חברה- עדיף להתעקש ולנסות ליצור קשר עם אנשים,

ואם משעמם לכם- עדיף שפשוט תצאו לבחוץ, תקבעו עם חבר\ה, או שפשוט תקראו משהו:)

 

 

 

בקיצור - בעצם אני פורשת מישרא-בלוג ואני מקווה לעמוד בפיתוי ולא לחזור לכאן.

לבריאות!



 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/9/2009 14:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





720

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReal real me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Real real me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)