לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Around the world,La La La



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מים,מים,מים...O:


הלו אנשימס!XD
היום ני הולכת לחפור לחפור אז תתכוננו!*~*
אוקיי אז היום בבוקר התעוררתי נורא מוקדם!O:

[החתולה שלי העירה אותי= ="]
אחרי זה חזרתי לישון והיה לי קת קשה להירדם אבל נירדמתי

ואחרי שעתיים או שעה וחצי התעוררתי כזה ולא היה לי כח
לישון!XD
אז התלבשתי וסידרתי ת'חדר...

[אמא שלי הכינה משו למטה>>']
ואח"כ אני ואחותי נסענו לאשקלונה כדי להיפגש

עם יול והחברות שלה.3:
היתה נועה,אילנה,אחותה של יוליה לידיה,אמה

שלהן ואנחנו[אני ואחותי מישל אובכינוי שלה "מיש מיש":)]

היה ממש כייף כזה!
בהתחלה נועה ואילנה[בייחוד אילנה]היו שקטות כאלו
אבל אז הן התחילו לדבר ולדבר ואקיצר היה
מגניב!3:
חבל שרוני[אח החורג המעצבן שלי=.=]לא הגיע.
בהתחלה הלכנו תמיד למתקן כזה שנקרא "בועה".
[או "בלון"].
בשביל כאלו שלא מכירים או שלא היו באשקלונה אף פעם:המתקן
הזה הוא מין דמוי בלון ענקי כזה עשיו מגומי[ניראה לי]
ואתם עולים למעלה בעזרת חבלים שיש שם[ניראה לי 4],

ולמעלה יש מין כזו מזרקה[כמו מיני מפל:)]ובתוכה יש עמוד וסביבו

ספסל.
אז אחרי שעליתם אתם יכולים לשבת על הספסל[זה לא כזה כייף כי לרוב אתם

סתם נכנסים כזה ל-10 שניות בערך ויוצאים.
אבל מה שכן כייף במתקן הזה שיש מסביב ל"בועה"הזו בריכה
[לא עמוקה אבל רחבה]שכאשר עליתם

על ה"בועה"אתם פשוט כמו על מגלשה יורדים למטה.

ממש לתוך הבריכה!^^
אוקיי אז אחרי שהיינו זמן מה ב"בועה"הלכנו למגלשות.
באשקלונה[למי שלא יודע]יש 4 מגלשות גדולות ו-5

מגלשות קטנות לילדים קטנים כאלו.

4 המגלשות הגדולות הם כבר לילדים גדולים.

שני המגלשות הפחות מפחידות הן ארוכות כאלו וכחולות ויש בהן

מערות!D:::
שני המגלשות האחרות הן בשביל ילדים גדולים מעל גיל 12.-.-
הן גבוהות ומפחידות.

אקיצר היינו המון זמן בהן ואז רציתי לנסות

את הצהובות אבל יול,נועה ואילנה התעקשו שהן לא רוצות ואמרתי

להן שאני אנסה ואח"כ אגיד להן מה הרגשתי.
^-^

אז ת'אמת כשעליתי וירדתי לבריכה שלמטה[בריכה די עמוקה]

אמרתי להן שההרגשה נפלאה אבל ממש כאבו לי הצלעת..
זה די מפחיד בהתחלה כי המגלשות הן זקופות כאלו

וזה גורם לכם לשקוב.
[סורי אם יש טעות במילה= =]

טוב אז יול ניסתה ואז הכחרכנו את נועה ואילנה גם לבוא..
נועה נכנעה והלכה איתינו ואילנה נשארה למטה לחכות!O::
ת'אמת גם נועה אהבה את המגלשה ולבסוף אחרי כמה ירידות הכרחנו את אילנה גם לבוא..

אבל אחרי הירידה היא בקושי בכתה והיא לא הלכה אח"כ יותר!:(
אבל הלכנו ביחד תמיד למגלשות שאילנה לא פחדה מהם

המגלשות הכחולות וככה שהמצילים הדפוקים לא הרשו לנו להיות בזוג,

רימינו אותם וחיכינו כל אחת לשניה במהרות שהיו בהמשך!*-*

ואז כרביעייה עשינו יחד את המשך הדרך!XD
היה ממש מצחיק כי אחרי כל ירידה כזו

מישהי מאיתנו התלוננה על כך שמישהי אחרת פגעה בה!>>'

לאחר מכן הלכנו לאכול ואז לבריכה!D:

אוה היה ממש כייף!><"
טוב אז לקראת הסוף שוב הלכנו ל"בועה"ואח"כ למגלשות אלא

שכאשר רצינו ללכת שוב המציל[דביל גמור= =]אמר שזהו סגור!T-T
גאד והוא כזה חשב שאני דפוקה לגמרי שלא

שמעתי מה שהוא אומר כי הוא כזה אמר בלחישה בתקווה שמישו שמע אותו..O::
אנשים בעולמינו קצת טיפשים!>>

אז הלכנו ל"בועה"עוד פעם והיינו שם ממש קצת כי אז אמרו שהכל נסגר..
;__;
חבל!
טוב אז התלבשנו והכלנו הביתה..
עכשיו אני כותבת לכם כאן על המחשב שלי!XD
תהנו ו..
לילה טוב!^-^


נ.ב:סורי היום לא יכולתי להביא את עוד תמונות...-.-
LUV U

טל:)
img111/4816/onigiri1vm0.gif

נכתב על ידי , 5/8/2008 17:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאי?XD


היי!^-^
לא הגבתי אתמול וגם לא עניתי על כמה
תגובות..=.=
אבל היום אני עשיתי את כל זה!3:
כמו כן במחשב המעפן שלי אין תוכנה מיוחדת כזו
אז אני לא יכולה להגיב ממנו לתגובות...
סורי!:(
טוב אז היום היה יום טוב כי הלכתי לבריכה
עם אחותי וסבתא שלי=]
אז אחרי שבילינו בבריכה[בערך]שעתיים וחצי
הלכנו הביתה,אכלנו והכלנו לישון[*~*].
טוב אז ישנתי[ניראה לי]3 שעות ואח"כ קמתי והחברה שלי[יוליה או בשמה
המקוצר יול]הלכנו כזה לשחק בחוץ והיה ממש נעים!
^___^
שיחקנו ב"שבע קיר"[ני לא ממש זוכרת את השםP:]וניצחתי...
ת'אמת ליול לא היה ממש אכפת כי היתה עסוקה בלצלם אותי
[אה?].
טוב...
אז אחרי זה דיברנו על כל מיני דברים בינתיים שעשינו חימום כזה קל
ואז היא,אחותה ואני עשינו תחרות ריצה..
זה היה בשביל סבתא שלהן אבל היא לא הסתכלה אז נאלצנו לעשות
שוב=.=
אחרי זה אמא לי באה לקחת אותי הביתה ועכשיו[אחרי
שהגבתי לתגובות]אני כותבת לכם כאן!:)
הנה עוד סתם תמונות אנימה כי אני באמת סוגדת לאנימה!^~^


img139/4072/milkteabyqueenofdorkscw7.jpg

img353/3293/chibicommission1byqueencq7.jpg


זהההווו!!!!3>
מקווה שאהבתם!
ניייאאא זה ממש קשה היה לימצוא אותם..=^W^=
מי שלוקח שיביא לי קרדיט!O:
כולל את האנימציות!^^
LUV U
sooo MUCH
טל3>
img353/4664/tjmzyykq3a3npr2rd1.gif

נכתב על ידי , 4/8/2008 20:29  
243 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארר...אררר...XD


היי מה נישמע אנשים?:}

 חחח... פתחתי בלוג חדש לגמרי אחרי שהבלוג הקודם שלי[לא רוצה לציין ת'שם כאן=.=]

 לא הכי הצליח ואפילו החברה שלי לא כתבה לי שום תגובה!:/

 זה היה מעצבן!><"

כמו כן לבלוג הקודם שלי

היה שם מזה מעפן וגם ארוך מאוד..>>'

 אז פתחתי בלוג חדש,

 עם שם חדש ופחות ארוך ומקווה שיהיו לי יותר מבקרים!XD

אוקיי אז בואו נתחיל מהיכרות קצרצרה::]

שם:טל[חברה אחת שלי קוראת לי טלי= =']3:

 כינוי:Soul reaperO-O

 גיל:12 וחצי:)[גיל די טוב^-^]

 תחביבים:להסתכל טלוויזיה,לשחק במחשב,

 לבלות עם חברים, לנגן על אורגן ולישון!*W*

 משפחה:אממ...אמא,אבא,אחות מעצבנת,חתולה[גם כן מעצבנת=.=],צב,

 ארנב של אחותי[מעצבן עם הקקי!=/][המבין יביןXD],אח חורג [=.=]ואחות חורגת..^-^

חברים:אוה...המון...OO"

 סרטים אהובים:מוצאים את נמו,מלך האריות וכל סרטי הארי פוטר!+-+

ספר אהוב:יומני הנסיכהD:

דמויות אהובות:נמו[ממוצאים את נמו],סימבה[ממלך האריות],

רוקיה[מהסדרה היפנית בליץ']וצ'י[מהסדרה היפנית צ'וביטס]=]

 צבע אהוב:ירוק,כחול,סגול!3>

אוכל אהוב:פיצה!XP

אוכל שנוא:סושי!-.-

חיה אהובה:ארנב,חתול!=^W^=

חיה שנואה:כל החרקים[טוב חוץ מפרפרים:)]><"""

 פאלא אהוב:סוני אריקסון צדפה כחול.

זהווו!3>

נה אני מקווה שנהנהתם!^^  img122/4062/cutepc9.jpg

  LUV U

טל3<

 img372/7727/punkbunny1gf1.gif

נכתב על ידי , 2/8/2008 19:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





127
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsoul reaper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על soul reaper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)