לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה זה כואב



Avatarכינוי:  אהבה זה כואב . 3 >

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק 1 (:


 

'' איזה לילה היה אתמול נכון? '' וחייכה .

'' כן .. '' ענה באדישות .

'' ג'ון ! תפסיק להתנהג אליי כחברה שלך למיטה !!! '' התעצבנה '' שני , אל תשגעי אותי עכשיו ''

ג'ון קם מהמיטה בזריזות, הוא היה יכול לראות את ההבעה של שני, היא קיווצה פנים והסתכלה עליו בעיניים רצחניות .

'' אני פשוט לא מבינה מה הבעיה שלך ! '' צעקה, '' הבעיה שלי כרגע זו את '' אמר ויצא מהחדר בזריזות .

'' לעזעזל ! '' רתחה ' למה תמיד כולם מתייחסים אליי כחברה למיטה ?! כבר נמאס לי מאותו מצב ! ' חשבה לעצמה .

 -

'' הלו ? '' ענתה

'' את עוברת לישראל ?! '' שאלה כמופתעת .

'' כן, סיפרתי לך לפני שבוע כבר.. את לא זוכרת ? '' צחקה ..

'' לא ! נו, שירן... אל תעברי ! מה אני יעשה בלעדייך פה ?! '' ונאנחה .

'' זה לא כאילו אני החברה היחידה שלך פה, את יודעת, יש לך חבר שאוהב אותך ויש לך הרבה חברות פה בארצות הברית.. '' קטעה אותה .

'' אני צריכה לנתק, ביי '' ענתה בזריזות .

'' ביי ''

 

' וואו, שכחתי כבר, מחר אני עוברת לישראל ' חשבה לעצמה באושר .

'' הגיע אלייך אורח, שירן ! '' צעקה לה אימה מהסלון .

'' שיעלה ! '' שלחה לה צעקה בחזרה .

' מי זה יכול להיות ? ' חשבה לעצמה עד שקטע את מחשבותיה .

'' אין חיבוק ? אין שלום כבר ? ככה זה פה אצלך ? '' גיחך '' מה אתה עושה פה ?!

 כמה זמן לא ראיתי אותך ! התגעגעתי כ'כ '' צעקה מרוב אושר .

'' קצת התגעגע ... '' התחיל לומר, '' קצת ?!  לא התראינו 3 חודשים ! ואתה קצת התגעגעת ? '' התעצבנה .

'' טוב טוב , התגעגעתי הרבה ! '' אמר ופלט ציחקוק קטן .

קפצתי עליו בחיבוקים ונשיקות עד שהוא עצר אותי  .

'' שירן תשמעי, זה לא קל, באתי לפה כדי לומר לך שאני נפרד מימך. ישלי מישהי אחרת . להתראות '' אמר ויצא מבלי שהספקתי לומר מילה .

הדמעות כבר ממזמן זלגו על הלחי והלב כבר נשבר  .

הכנסתי את עצמי למיטה, כיסיתי את עצמי עם השמיכה ודחפתי את הראש לכרית עמוק עמוק, רציתי להיעלם .

כיביתי את הפלאפון ואמרתי לאימא שלי שלא משנה מי בא או מי מתקשר היא אומרת שאני לא בבית .

נכנסתי למקלחת וחשבתי על כל מה שקורה לי והחלטתי שאני פותחת דף חדש בישראל, בלי בעיות, נקי .

נכתב על ידי אהבה זה כואב . 3 > , 20/8/2009 18:43  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,930
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהבה זה כואב . 3 > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהבה זה כואב . 3 > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)