לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשליות במגירה


מה קורה לי בפנים? מי קורא לי בשמי? רוצים אותך בטלפון. אם זה אשליה, זה לא בא בחשבון.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

שבת, ערב, סלון, לפטופ, אלוהים.


מחר אני כל היום עם אדוני בטיול שטח. מעולם לא ביליתי איתו כל כך הרבה זמן ביחד.
עוד שלושה ימים מבחן. עוד ארבעה ימים הגשה. קר לי קצת כאן בסלון.
אומרים שתהיה מלחמה.
 
אני חושבת על הכל ואומרת תודה.
אני כל הזמן מלאת הכרת תודה. אני גם מודה על הכרת התודה כי גם אותה קיבלתי ואני זוכה להנות ממנה בחסד. תודה על חיי הנפלאים. על השמחה וגם על הדמעות והעצב. על אחי שמצבו משתפר. על ידיד שלי שיוצא עם בחורה שווה בטירוף (אני הייתי עושה אותה ואני סטרייטית למדי). על אדוני.
תודה על ההזדמנות כל יום לפתוח עיניים ולהסתכל ימינה ושמאלה ולהעריך את גודל מזלי. ואני  משפילה ראשי ומקווה שביום בו מזלי יהיה פחות טוב או בהזדמנות בה אפגוש במישהו פחות חסר מזל אזכור את כל הטוב הזה, ואהיה אדם טוב יותר בזכותו.
 
לצערי לרוב אני חסרת סבלנות. מוכנה לעזור אבל עם פיוז קצר. מפחדת מדברים לא מוכרים. מפחדת קצת מרגעים לא ברורים, בהם אני לא תמיד יודעת מה לעשות.
 
חיי לפעמים חסרי חיכוך עד כדי שאני עפה דרכם כמו במנהרה מצופת וזלין ורוד ומנצנץ. ואני מנסה לזכור, כי זוהי קללתי ועלי להיות אדם יותר טוב בשל כך. ואת חוסר היכולת שלי לשלוט בחיי אפשר רק חלקית לקשר לכך שקל לי רוב הזמן. והחלק השני מקושר לכך שאני כמו כולם, עלה ברוח. כשהרוח לכיוון הנכון, אני שטה בשמש וחיי הם דבש. כשתנשב לכיוון רע וסערה תזרוק אותי לביוב, רק אז אולי יתחוור לי שאין לי שום אפשרות תנועה עצמאית. אני עלה. וקשה כשיש עליך שמש וטוב, לפתח יכולת תנועה עצמאית. כי כשטוב אין ליכולת זו שום שימוש.
 
תודה שוב.
נכתב על ידי , 27/12/2008 19:16   בקטגוריות נפש, תקווה, אופטימי, אלוהים, תודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בכי היסטרי ומניעים פסיכולוגיים עמוקים ואדון אחד אציל נפש


בכיתי היום כל כך הרבה

בצהריים בכיתי כי שמחתי כל כך שהאדון שלי כל כך מדהים כאדם

בערב בכיתי שוב, קשה לשים על זה את האצבע

ובלילה בכיתי כי הרגשתי שאני עשויה לדפוק את עצמי קשות. כי אני בנאדם דפוק שמתענה ממש כשיש לו משהו כל כך טוב.

 

אני רוצה להכנע. אני רוצה להרגיש את המשקל עליי. אני רוצה להרגיש את השייכות האינסופית. אני רוצה להרגיש את הכוחות שעולים ומתגייסים בכל פעם כדי לרצות, לאפשר, לתת. אני רוצה להרגיש בטחון ונוחות בצרכים האלה שלי, כי הרי הם חדשים לי.

 

ומצד שני אין אני, ולא ידוע על מי אני מדברת ומי מדבר כעת? נסיונות להעמיד פנים שאשליות אחת היא, נועדו לכשלון מר. אבל אני שקרנית טובה, ורק ממשיכה להשתפר עם השנים. בכי היסטרי רק כי טוב לי בזוגיות הוא אחד מהרבה סימנים שהשקר אין לו רגליים. ונשברו לו הרגליים באמת, אילץ אותי לכרוע על ברכיים סגולות וגם ככה כואבות כדי להתפרק ולהאסף מחדש, כאילו שיש מסקנה ופתרון. הבכי, אני מספרת לעצמי, מי שזה לא יהיה, הבכי אינו חסר טעם. הוא בא לשחרר, להבין דברים. ואני (שוב, מי?) רק מרגישה טפשה יותר, חכמה יותר רק במובן של להבין כמה קטונתי, כולנו קטונו מלדעת משהו על עצמנו. וזה חזק מאיתנו, הצורך לפענח ולתת תוויות, "אני אשליות ויש לי בעיות רגשיות בגלל חרדת נטישה, הנה ההסבר המעמיק ומעכשיו ועד עולם תגובותיי ועולמי הרגשי יהיו צפויים כמו סדרה הנדסית". פו, איזה מזל, מזל שעליתי על זה, אחרת לא הייתי יודעת למה לצפות.

 

אדוני יודע לאהוב, אני רוצה גם לדעת לאהוב. אני לפעמים לוחשת לעצמי שקל לו לאהוב כי הוא מבין שהחיים קצרים, מבין את זה הרבה יותר טוב מילדה בת 25 היסטרית שבוכה כי טוב לה. החיים קצרים. אז אני (כן, אני או לפחות אחת ממני) אקח את עצמי באוזן ואכנס לתוך ההרפתקה הזאת הכי עמוק שרק אני יכולה! כי זה מה שעושה לי טוב כרגע. ואם ייגמר, אז ייגמר, ויהיה כואב ומחורבן. אבל אני תמיד, תמיד, תמיד, חייבת לנסות.

 

 

If your'e gonna ride, baby,

ride the wild horse.

 

(למסוקרנים, יש גוגל)
נכתב על ידי , 18/12/2008 00:26   בקטגוריות BDSM, בדסמ, בכי, במיטה עם אשליות, גברים, גברים ונשים, דכאון, הזדמנות שניה, זוגיות, חרטה, חרא, מוות, ניתוק רגשי, נפש, סאדו מאזו, ערב, עתיד, תקווה, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בפעם המיליון מאז שנפתח הבלוג אני חרמנית


כמעט נראה קלישאתי לכתוב כמה אני חרמנית, בפעם המיליון.
אבל זה נכון. זה עז. זה חזק ומזל שהכיסא מחזיק חזק שאני לא אחליק ממנו לרצפה.
אל דאגה, אני כבר הולכת לטפל בעצמי. קיבלתי הוראות.
מיד אחרי שאני אוריד איזו כנף עוף חרוכה.
 
לא שתיתי כל כך הרבה זמן שאפילו הבירה האחת הזאת שעוד לא גמרתי כבר עושה בי שפטים. אני לומדת המון בזמן האחרון, וחבל מאוד כי זה מונע ממני אפשרות לקבל את הזין העסיסי של האדון שלי.. אבל זה הכל למטרות טובות, רק עוד כמה ימים לחכות. אני אחזיק מעמד. נראה לי.
 
בפעם ההיא שנפגשנו, לא יודעת.. באיזה שהוא מקום ציפיתי שכשהכל ייגמר, אני אסתכל בתדהמה שוב על עצמי ועל "מה עשיתי ויי זמיר" אבל במקום זה, הייתי פשוט שלווה, רגועה, נינוחה. כאב לי קצת פה, קצת שם, הרגע זיין אותי גבר שפגשתי בפעם הראשונה, ועשה לי עוד כמה דברים, ואני כל כך בסדר עם זה.. יותר מבסדר. מרוצה. מסופקת. מחכה לפעם הבאה. מחבבת אותו. רוצה לדעת מה עוד הוא יעשה לי.
זה לא שאני לא יכולה לחיות בלי שמישהו יעשה בי שפטים. עובדה שחייתי מאוד טוב בלי זה די הרבה זמן. אבל זה מוצא חן בעיני, מאוד-מאוד.. וזה כל המידע שדרוש לי כרגע D:
 
מחכה לתחושה החובקת הזאת, הלחץ העדין על הגולגולת גם כשהוא לא שם..  אין לי עדיין תחושה שהוא איתי, שאני תחתיו גם ברוחי. אני מחכה לזה. לא הבנתי מה זה רק לפני חודשיים, ועכשיו אני מחכה לזה. כמה כוח זה נותן לי.
 
ככל שאני הולכת עם עצמי ועם הדברים שעושים לי טוב, לא משנה כמה הם מוזרים או קיצוניים או מצריכים שלושה בלוגים נפרדים מרוב כמויות הזימה, ככה בחיי היום יום יותר טוב לי, אני יותר חזקה. מסוגלת להיות במקומות רגשיים גבוהים או נמוכים ובכל זאת לתפקד. נותנת לעצמי להיות עצובה כשצריך. כאילו הקבלה העצמית הזאת הופכת אותי לכל כך הרבה יותר גמישה, שאני יכולה להתכופף פי שניים ולא להשבר.
אני לא טובה יותר כאדם כל הזמן. להפך, אני נותנת לעצמי להיות האדם הלא מושלם שאני, ועדיין כל כך מוקסמת מהטוב שכן יש בי. אני אדם מקסים. וגם הרבה מחבריי, וזה פשוט מדהים. וגם האדון מקסים, הוא יודע כמה שהוא כריזמטי, הבנזונה :) ...
 
נכתב על ידי , 12/12/2008 22:31   בקטגוריות BDSM, אוננות, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, חרמנות, סאדו מאזו, סקס, עירום, ערב, אופטימי, תקווה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בוכה מהואגינה


אני בוכה מהואגינה
דמעות אדומות של התרגשות
הבטן שוקעת פנימה
 
 
טיפות שמנות של דם נחסמות באיבן על ידי הטמפון הרחום
אבל אני מרגישה את הדם יוצא
היום אני אראה אותך בפעם הראשונה
ואני רוצה להיות הזונה שלך.
 
יש לי פקק בכוס
אבל אני בטוחה שתמצא בי שימוש
תרביץ לי והרי הכל כואב יותר כשאני במחזור
אני מיוחמת. אבל יש לי פקק בכוס
 
הכוס שלי הוא שלך. תגע לי בשדיים, הם שלך.
אני אשתדל להיות טובה.
נכתב על ידי , 8/12/2008 09:40   בקטגוריות BDSM, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, בכי, גברים ונשים, חרמנות, נשים, סאדו מאזו, סקס, ערב, עירום  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ככה זה להיות אשליות על גלולות


אני אשליות ואני על גלולות.
כבר הרבה זמן אני על גלולות, ועברו כמה שבועות מאז התלוננתי על איך חיי השתנו בעקבות הגלולות (נגד הריון.)
החזה שלי עדיין ענק, תודה :) 75D ובימים טובים הוא עוד גולש החוצה מהחזייה.
הפנים נקיות יותר, פחות פצעים, זה נכון, כמעט חלקות אפילו לפעמים.
 
אבל הנפש, הנפש, תאמינו לי, המגירה מעולם לא נראתה חשוכה יותר. בשבועיים האחרונים, שלוש התקפות בכי ספונטניות, בלתי-רצויות, מוגזמות בעליל, על הדברים הפעוטים ביותר. היום הייתי אצל רופאת משפחה להוציא מרשם חדש לגלולות (אך, הסימבוליות!) והיא אמרה לי שרק רופא נשים יכול לתת מעכשיו את הגלולות שלי. ישבתי שם, הקשבתי לה, הבנתי, התחלתי לחשב מה אני אעשה, ותוך כדי התחיל לעלות בי הבכי.
יצאתי מהמשרד של הרופאה הנחמדה שכנראה ראתה כמה זה מפריע לי והתנצלה כמה פעמים, ואיך שיצאתי ממשרדה עשיתי פניית פרסה לשירותים, ועוד לפני שהספקתי לנעול את הדלת פרצתי בבכי. הרגשתי מטומטמת, אני מודה. איזו סיבה מוזרה לבכות!
 
בכיתי ובכיתי, בכי כזה חזק, עוויתי, שלא שואל אותך אם לצאת, שגורם לך לטפטף נחלים של דמעות ונזלת על הרצפה, שקשה להחניק את הצלילים שלו (אפילו שיש תאים אחרים של שירותים ליד). ואחרי שחשבתי שסיימתי לבכות יצאתי, והעיניים שלי היו אדומות אבל נראיתי מאוד יפה לדעתי.
 
אשה רגשנית יכולה להיות דבר מאוד יפה לפעמים.
 
היום מאוחר יותר, בלימודים, דיברתי עם אחי בטלפון והוא היה כל כך עצוב. כל כך עצוב.. הלכתי לשירותים ובכיתי, ובכיתי, ובכיתי כי אני עצובה בשבילו, כי אני חסרת אונים לעזור לו, כי קשה לי לראות אותו ככה כל כך הרבה זמן. כי הוא נמצא במקום עמוק ושחור ואני רואה אותו שם ולא יודעת איך למשוך החוצה.
 
ועד כמה שזה נורא, לא תמיד אני רוצה או יש לי כוח למשוך אותו החוצה.
 
ישבתי לי בערב בבית, אחרי עוד יום ארוך של 10 שעות, ואמרתי לעזאזל, אני רוצה להיות שמחה. עבר עלי יום מחורבן מבחינת מצב רוח, והנה אני מרגישה את השימחה מתחילה לבוא אלי, והוא לידי עצוב. וזה הפריע לקיומי האדיש והפתטי וכעסתי.
 
הלכתי לחדר כי רציתי לבכות שוב אבל במקום לבכות עשיתי חתך קטן על הבטן עם הסכין היפנית הורודה עם הנצנצים.
 
לאחרונה אני חותכת את עצמי הרבה, תמיד שריטות קטנות ובלתי מזיקות, אבל בחיי שאף פעם זה לא היה בתדירות הזאת.
 
והיות וביום שישי אני אהיה עם משהו כמו בגד ים אני ממש צריכה לחשוב חמש פעמים לפני שאני חותכת. מזל שאחרי יום שישי אני אוכל לחתוך איפה שבאמת בא לי - בירכיים, בבטן, אולי בחלק העליון של הידיים, החזה.. מוזר, אומרים שחותכים כדי להוציא את הכאב הנפשי. אבל חשבתי שאני כבר מוציאה אותו עם כל הבכי ההיסטרי הזה. כנראה שזה לא מספיק?
 
ובמקביל לימודים באטרף, אני מקבלת שבחים, נהנית מהלימודים ממש! בחיי!! שמחה כל כך שמצאתי כיוון בחיים. חושבת על תואר שני. שמחה לחיות, לרוב. ומקווה לזכור לעתים יותר קרובות שיש לי את הבלוג הזה, המקום הזה לאוורר את הראש.
נכתב על ידי , 3/12/2008 20:44   בקטגוריות בוקר, בכי, גלולות, דיוקן עצמי, דכאון, חלומות, חרא, לימודים, מחלות נפש, משפחה, ניתוק רגשי, נפש, שחרור קיטור, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשליות83 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשליות83 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)