לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*~Trouble Maker Barbie~*


*GYARU InSaNiTy*

Avatarכינוי:  Mayuminnie

בת: 28

MSN: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

,כנס אנימה כריסמס וסיכום שנת 2015!






טוב זה הולך להיות קצת פוסט חופר מכיוון שלא היה לי זמן בחודש האחרון בכלל בשביל לחלק את הפוסטים...אז אשתדל לקצר

אבל קודם כלפוסט ראשון לשנת 2016שנה אזרחית טובה לכולםבסוף הפוסט סיכום של שנת 2015 ושאר הפוסט מעניין לא פחות





בתחילת החודש היה כנס אנימהפגשתי את ג'ורג'י בעזריאלי ונסענו ביחד למתחם ברמת גןהגענו יחסית מאוחר כי ממש התייבשנו עד שהאוטובוס הועיל בטובו להגיע ואז גם הנסיעה הארוכה...בסופו של דבר הגענו,ופגשנו שם את נוי ועינב והיינו ליד הדוכן של עינב ודיברנו וחפרנו ובאיזשהו שלב עלינו לקומה השניה למצוא פינה שקטה ושנהב הצטרפה אלינו והיה ממש נחמדיצא לי לדבר עם שנהב קצת יותר לעומק והיא ממש מתוקה,שמחתי ממש להכיר אותךכשנהיה טיפה מאוחר ג'ורג'י ואני התכוונו ללכת ואז נתקלתי בסינדרלה ושלגיה מושלמות,והתחלתי לדבר איתן וחיבקתי אותן והן היו הכי מושלמות בעולם והחזירו אותי לדיסני.זה היה ממש מרגש ומצד שני פשוט שבר אותי..היה לי נורא קשה לא לדמוע תוך כדי שאני מדברת איתן כי הרגשתי שאני אשכרה מדברת עם הנסיכות מהפארק,הן גילמו את התפקיד נפלא ואחרי שנפרדתי מהן לשלום והלכתי חזרה אל הבנות התחלתי ממש לבכותזה היה קצת לא קל אבל מי שמכיר אותי באמת יודע שאני נורא רגישה כשדיסני עולה על הפרק,זו חולשה בלתי מוסברת,אהבה מהולה בעצב..אחרי ההתבכיינות שלי ג'ורג'י ואני נפרדנו מנוי ושנהב ולקחנו אוטובוס חזרה לעזריאלי ומשם כל אחת לקחה רכבת הביתה


האאוטפיט שלי לכנס


חולצה...LIZ LISA

חצאית...LIZ LISA

מגפיים...Yumetenbo

כובע...ת"א

צמידים...Sanrio


עם הגמד והאפרוח שלי

עם שלגיה וסינדרלה המושלמות ששברו לי את הלב





באותו שבוע ביום שישינפגשתי עם ג'ורג'י לדייט חגיגי,הרבה זמן לא היינו יחד שתינו לבד וזה היה פשוט מושלם ונוסטלגי.התלבשנו ברומה גיארו באווירת חג ונפגשנו בדיזינגוף סנטרתחילה אכלנו בארומה ושתינו קפה ואז המשכנו לטייל קצת בחנויות,מכייון שהיה מזג אוויר סוער נשארנו בתוך הקניון,אבל גם לא מיהרנו לצאת ממנו כ"כ מהר בכל מקרה כי הכל היה מקושט ויפה ומצאנו מלא קישקושים ונהננו מהאווירה החגיגית שהקיפה אותנו

קנינו לנו גם דונאט שחיתות מושלמים והתמוגגנו מכל ביס,מה יהיה עם הדונאטס הממכרים האלהניסינו למשוך עוד קצת זמן יחד ואז היינו צריכות ללכת כבר כל אחת לדכרה כי שישי זה יום קצר ומבאסאבל היה הכי כיף שבעולם ולנצח לא יאמס לי מהדייטים שלנו





מה שלבשתי למפגשון

חולצה...LIZ LISA

שמלה...LIZ LISA

מגפיים...Ebay

כובע...ת"א

תיק...Yumetenbo

שרשרת...ירושה

עגילים...ת.מ. חדשה








אנחנו בכובעים

דונאטס






שבוע שעבר חל הכריסמס בחמישי,אז ביום שלישי הלכתי לבקר את נטע אחרי הבסיס והלכנו לסנטר לאכול סושי ומשם למסע חיפוש אחר קישוטים ועץ לערב חג בבית של נטעבסנטר היו המון קישקושים אבל הכל היה דיי יקר אז הלכנו לשוק הכרמל והיו שם מיליון קישקושים ונטע מצאה עץ וקישוטים והכל ואח"כ קפצנו לחנות ממתקים לקנות אזיו שטות ואז נטע ליוותה אותי לאוטובוס ונפרדנו שם


מה שלבשתי למפגשון עם נטע

סוודר...LIZ LISA

חצאית...LIZ LISA

סניקרס...LIZ LISA

שרשרת וצמיד...ירושה


ואיך שכחתי להראות לכם את העץ המקסים שלי דקסטר שהשנה התקשט בקצת יותר ורוד מבדרך כלל





בחמישי שעבר חל הכריסמסמהבסיס נסעתי לבית של נטע ונחתי אצלה איזה שעתיים והיא העירה אותי בסביבות 7 והתחלנו להתארגן עד שג'ורג'י ואינו הגיעו,כולן היו מתוקתקות ושמנו מוזיקת חג והנחנו את המתנות מתחת לעץ והיה ממש כיף,הרמנו כוסית ויצאנו למסעדה האהובה שלנו פיאצה,שם שמרו לנו מקום ושולחן קבועהאוכל היה ממש טעים והיה כיף ומשם חזרנו הביתה,הכנו שתיה חמה ועשינו טקס פתיחת מתנותהבנות קנו מתנות מקסימות וגם אהבו את מה שקניתי להן וממש שמחתיקניתי להן קיט קטן של 2 צלליות של ברבי ולק ורוד ומארז שוקולדים בצורת סנטה קלאוס קישוטי עץאח"כ המשכנו להתקשקש עוד קצת ופרשנו לישון כי כולנו היינו אחרי יום ארוך ומתנו מעייפות

למחרת ג'ורג'י הייתה צריכה לנסוע ממש מוקדם בבוקר אז כשהתעוררנו היא כבר לא הייתה,אינו נטע ואני הכנו משהו חם לשתות ,התארגנו והלכנו לסנטר לטייל קצת ואכלנו דים סאם,סה"כ זה היה קצר כי גם יצאנו דיי מאוחר..אבל היה נחמד

החג הזה היה ממש מושלם

העץ החגיגי של נטע עם כל המתנות

הברכות שהכנתי לבנות לחג



Christmas Minnie

עם נרוטאן

האפרוח

אינו ונרוטאן

אינו

PiyoMinnie



Pink champagne




אקיפויו גיארוסה לנצח

בפיאצה





עוד שני אאוטפיטס שלבשתי למשפחה וחברים



חולצת בסיס...Ank Rouge

שמלה...LIZ LISA

 מגפיים...EMU

עגילים....ת.מ חדשה




סריג...Stradivarius

חצאית...אלנבי

מגפיים...EMU

צ'וקר ועגילי דינוזאורים....Panda shop



קניתי מאינו את הטוניקה של אחד הסטים האהובים עלי של ליז ליסה ועכשיו יש לי את הסט המלאאושר אינסופיתודה אינו


מתנות

המתנה מנטע;קרם ידיים בריח מושלם של קינמון ווניל,קישוט לעץ handmade וסרט מיני מאוס מושלם שכבר מצא את מקומו בחדר

מנתה מג'ורג'י;נעלי בית מושלמות וברט ורוד!!! שאני מחפשת כבר מליון שנה והיא קנתה לי לחג,תודה ילדון

מתנה מאינו;נעלי בית נוספות,כי מה יותר טוב מעוד נעלי בית

עגילים חמודים וקופסאת תכשיטים שהכי הועילה לי בעולם כשסידרתי את החדר היום




אז איך מסכמים שנה מדהימה כזאת

1.הכרתי אנשים מדהימים ורכשתי חברים חדשים

2.התחלתי להתאמן בסטודיו C ואפילו הפכתי להיות אחת הפרזנטוריות שלהם שזה נורא משמח

3.עברתי לקריה,אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בשנה הזאת,אני מלאת אושר לקום בבוקר ונהנת מהשירות הצבאי שלי למתקרב לסופו לאט לאט וחייבת להודות,קצת עצוב לי

4.זכיתי לטוס עם המשפחה המדהימה שלי לחו"ל,לנופש עם סבא וסבתא...משהו שלא קורה כל פעם ויהיה לנצח כזיכרון מתוק ואני שמחה שזה קרה

5.שיניתי קידומת ונכנסתי לעשור השלישי בחיי,לא מרגישה יותר מידי הבדל אם לומר את האמתאבל חגיגות היומולדת היו מהממות

6.הייתי במופעי דיסני,כנסי אנימה מהנים במיוחד ועוד אירועים חברתיים שעושים לי טוב על הלב עם האנשים הכי קרובים אלי

7.עברתי טסטובקרוב קונה רכבאחלה מתנה לשנה החדשה הייתי אומרת


מטרות ויעדים שאני מציבה לעצמי לשנה החדשה

1.לקנות רכב

2.לסיים את השירות הצבאי שלי על הצד הטוב ביותר

3.לעשות קעקוע

4.למצוא עבודה טובה ומכניסה

5.להתחיל את הלימודים שאני רוצה

6.לטייל ולראות קצת עולם


בטוח אגלוש עם הדברים האלה גם ל2017 בהתחשב בעובדה שיש לפני עוד חצי שנה בצבא,אבל זה לא ימנע ממני להגדיר יעדים כבר עכשיו ולדבוק בהם

ולסיכום,זו הייתה שנה מושלמת,תמיד יש עליות ומורדות אבל השנה הזו הייתה פשוט מדהימה,אני מאחלת לעצמי ולכולם שנה מושלמת של הצלחה אושר,עושר ואהבה



וסרטון שלי ושל הגיארוסה לסיכום הפוסט הזה,הסרטון גם דיי מסכם בערך איך השנה שלי נראת

כמה שאני אוהבת אתכן מדהימות שלי,תודה רבה על הכל







ותודה רבה לכל הקוראים המדהימים שלא מוותרים על הפוסטים שלי,

למרות העצלנות והחוסר זמן שלי לעדכן וכתוצאה מכך הבלוג מתעדכן פעם בחודש

אבל תודה לכם!




ולסיכום,

שיהיה לכולם סופ"ש חמים ומקסים,ושבוע טוב

אוהבת,

Mayuminnie




נכתב על ידי Mayuminnie , 1/1/2016 22:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





195,489
הבלוג משוייך לקטגוריות: נשיות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMayuminnie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mayuminnie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)