לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוסקר- עיצובים וגראפיקה P;


אתר על גראפיקה שלי, תחרויות בשבילכם ועוד לבוני אתרים 3:

Avatarכינוי:  עדידצ'ווק X33

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2009

תמונות שלי D:


אויי כמה זמן לא עידכנתי X: בושות ><
אני שוקלת אם לעשות את הבלוג לפרטי  עם תמונות וסיפור החיים שלי מדי שבוע, מה אתם אומרים?
אני מעלה כמה תמונות שלי באחת אני תמימה וביישנית ובשנייה אני רעה ונועזת (:
אשמח לשמוע גם תגובות אם יצא ככה כמו שאני אומרת תמימה ורעה :]
אבל לפני זה אתחיל לספר איך התחילה לי השנה. אוקי אני עכשיו כיתה י', 15 וחצי,
עירבבו אותנו כיתות ובאו ילדים חדשיםD: אני רוצה להגיד שלמרות כל החששות זה הדבר
הכי טוב שיכול לקרות! כל אחד צריך שינוי בחיים שלו, גם אם זה בית ספר. מכירים אנשים שבחיים
לא חשבת שתכיר או שיהיו לכם דברים משותפים ובאמת זה ממש נחמד(: אני כל כך שמחה מיזה,
אבל עדיין מדברת עם חברות שלי מהכיתה הקודמת :] מבחינת לימודים קשה מאווד, אני בכיתה של
מועצת שזה למתקדמים [כמעט מחוננים] וישלי למתמטקיה 3 מורים שונים, זה קשה כל אחד נותן שיעורים :(
והמקצועות מתחילים סבבה אבל כל מיני מבחנים כדי לבדוק במה אתה יכול 5 במה 4 :/
מסובך מאוד XDD נקווה שיהיה טוב(:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
אם לא ציינתי אני לא פוטוגנית XD אבל מקווה שיצא נחמד :)
אני אישית חושבת שהרעה אני יותר מתחברת אליה ולא בתמונה עצמה בכלל באופי
אני יותר נועזת  מדברת וגם יש בי אישיות רעה לפעמים(;
 התמונות זה בשביל הבלוג הזה
 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=204675&blogcode=11203770
לתחרות. =] אחלו לי בהצלחה. D:
הוספתי לתמונה של הילדה הטובה כמה כי לא ידעתי איזה נראה הכי טוב חח XD
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הילדה התמימה (:
p1010004b.jpg
חחחח איזה חיוך משונה XDD
p1010003wi.jpg
עדיף שלא אגיד כלום X:
p1010005d.jpg

כל כך הייתי חייבת חח. האמת אני לא סגורה על איזו תמונה, יש הצעות?
אני נראית בכולם שם תמימה עם החיוך והעיניים התמימות והמבט ופוזה לא גסה מדיי :]
הילדה הרעה I LIKE IT
  p1010002k.jpg
בחרתי בתמו הזו כי הבגדים פה שונים חור זה מתאים כזה לרעות משום מה 3:
הפוזה כל כך נועזת והפנים שלי באמת מראות פה סוג של נועזות :] והנוף של הגינה והפרגולה מהמם D:
אז, מה אתם אומרים מתאים לי? XD
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(:

נכתב על ידי עדידצ'ווק X33 , 8/9/2009 18:31  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידצ'ווק X33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידצ'ווק X33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)