לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חוויות מתל אביב


עוד רווקה בעיר הגדולה...

כינוי:  התל אביבית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

היאוש מתגבר


אני לא יודעת מה יש לי אבל כנראה שבזמן האחרון יש לי הרבה יותר מידי זמן על הידיים כי אני מוצאת את עצמי חושבת יותר מידי וחופרת עמוק מידי.

 

אני מרגישה שאם אני אסכם את השנתיים האחרונות אז הכל ממש לא טוב....כל גבר שיצא איתי לא החזיק מעמד הרבה זמן מקסימום חודש (וגם זה רק מעטים)...אני מרגישה שגברים מסתכלים עלי כטובה רק לסקס.....נכון שאני לא איזה שה תמים....אני משתפת פעולה בכל העניין אבל גם כשאני מנסה לפי "החוקים" לחכות ורק אז והכל.....

 

אני לא יודעת מה יש בי שגורם לכולם לעזוב......אני מרגישה שמסתכלים עלי ורואים סקס בענק על הפנים. כל גבר שאני פוגשת ישר מתחיל לשלוח ידיים....ישר מנסה להביא אותי למיטה. אני בטוחה שאני לא היחידה שיש לה בעיות כאלה אבל מתי יגיע מישהו שיסתכל עלי בתור בן אדם ולא בתור אובייקט....

 

 

אוי עכשיו אני ממש נשמעת כמו איזה פמיניסטית פלצנית...אז שלא תבינו אותי לא נכון אני אוהבת סקס ונהנת ממנו וכל אחד שנכנסתי איתו למיטה היה מבחירה מלאה שלי....אבל למה אף אחד לא יכול להישאר קצת יותר???

 

אני מרגישה שאני על פני תהום......אני רוצה לקפוץ לתוך העתיד הוורוד אני פשוט עדיין לא מוצאת את הכיוון.....

 

 

יש למישהו עצה?

נכתב על ידי התל אביבית , 16/9/2008 15:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון בבוקר....קשה קשה


בר שנים שאני מנסה להיפטר מקללת יום ראשון בבוקר ללא הצלחה. כל יום ראשון אני קמה עייפה כי ברור שבשבת אני לא יכולה ללכת לישון מוקדם גם כי בשבת בבוקר קמים מאוחר, גם כי שבת הוא יום מנוחה אז אני לא מתעייפת את עצמי יותר מידי וגם כי תמיד אני רוצה למשוך את הסופ"ש.

 

אז מה עושים? הלוואי ויכולתי למצוא פתרון הגיוני למרות שכבר כמה פעמים יצאתי בקריאה שנעבור ל-4 ימי עבודה.....מה לא הגיוני שיהיו 3 ימי סופ"ש....לדעתי אנחנו חייבים לעשות את זה...אז מי איתי?!?!?!

 

דבר היחיד שבאמת מנחם אותי הוא שבקרוב מגיע תקופת החגים ואז יהיה אפשר לנוח....המבאס בעניין הוא שיש עוד שבועיים עד זה יגיע וגם אני כבר יודעת מראש שכשזה יגיע זה יעבור כל כך מהר....

 

בקיצר אני כותבת את כל זה רק כדי למצוא דרכים לא להירדם....

 

אז יאללה אנשים כולנו ביחד נעשה את השינוי (ממש סלוגנים של בחירות)....כולנו ביחד למען 4 ימי עבודה....אולי אילו שלושה לחלקנו (מי שיכול לעמוד בנושא)......

 

 

נכתב על ידי התל אביבית , 7/9/2008 11:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קורה לכם לפעמים שאתם מתחילים לחשוב על העבר וחושבים אולי פספסתם משהו....

היום עברתי קצת על העבר שלי ואני יכולה לחשוב על סך הכל 2 גברים בחיי שבאמת האמנתי שאני יכולה לבנות משהו אמיתי איתם...כיום אחד נשוי והשני לא מוכן לדבר איתי (לא ברור למה בוא נגיד שמהרגע שהוא החליט שזה נגמר הוא גם ההחליט שלא צריך לטרוח ולעדכן אותי בזה).....

 

בקיצר אני כבר לא צעירה ולחשוב אחורה ולהגיד היו רק 2 גברים בחיי שבאמת הרגשתי אליהם רגשות זקים זה קצת עצוב....

 

כולם מסביבי מזדווגים ואני מרגישה שאני נשארת מאחרו...אני מתחילה לאבד את התקווה וממש לא בא לי להיות המיואשת....

 

אני לא צריכה גבר כדי להשלים אותי פשוט רוצה אהבה בחיים ומרגישה באמת ובתמים שמגיע לי...שהגיע זמני רק שאני לא מצליחה לראות את האור בקצה  המנהרה....

נכתב על ידי התל אביבית , 6/9/2008 02:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתל אביבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התל אביבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)