לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סה"ר - סיוע והקשבה ברשת


כאשר הירח בחיסורו, נדמה לפעמים שהחושך יימשך לנצח. כך גם אנו חשים לפעמים שהתקווה נעלמת ושאין עוד טעם לחיים..וממש כמו הירח, לפעמים התחושה הזו חולפת, וסופו של האור להגיע. אם כך אתם מרגישים כרגע, אנו רוצים להיות לצידכם, באפלה וביאוש, ולהקשיב לכם..

כינוי:  סהר תמיכה

ICQ: 179201498 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2018

שילך הפחד, שילכו הדמעות


הי סופי,

קראתי את ההודעה שלך, לא בטעות, וקודם כל אני רוצה לשלוח לך חיבוק של 20 שניות, כזה שמפחית חרדות ומרפה שרירים ודאגות. אני שומעת מדבריך את הקושי היומיומי שלך להתמודד עם השגרה שמתישה ומחלישה. כאילו נגמר כבר כל האוויר בגוף ואין כוח, פשוט אין כוח לא רק מנטלי אלא גם פיזי. טוב לדעת, שאת לא מאפשרת לתסכול העמוק לפגוע בעצמך במחשבה שזה יקל על הכאב. זה לא אומר שאת מתמודדת בקלות יותר אני חושבת שזה פשוט שם אותך במקום חזק ואמיץ יותר אף על פי שזה לא מרגיש כך. את נשמעת בחורה אינטליגנטית, שמודעת לעצמך, לרגשות ולצרכים שלך. יכול להיות שגם זה משהו שיוצר פער בינך לבין הסובבים אותך. אז נכון שחיבוק וירטואלי לא באמת "עושה את העבודה" ויחד עם זאת, זה המעט שיכולתי לתת לך כרגע. אני מזמינה אותך לשוחח עימנו בצ'אט אישי ואנונימי עם אחד המתנדבים שלנו מעמותת סה"ר . אנו נמצאים און ליין בכל ערב בין השעות 21:00 לחצות מלבד ימי שישי. נתמוך, נקשיב וננסה להקל על הכאב והבדידות כמה שאפשר.

מצרפת לך כאן קישור לשיר ישן שמאוד התחבר לי כשקראתי את ההודעה שלך. מקווה שגם לך.

בינתיים מאחלת לך לילה שקט ורגוע, מתנדבת סה"ר

נכתב על ידי סהר תמיכה , 4/4/2018 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסהר תמיכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סהר תמיכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)