לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is itay

אני איתי ____ אוהב כדורגל בישול חברים בנות ועוד הרבה דברים אני חי בעולם יפה לפעמים רע אבל אלא החיים אחרי כל פעם שאתם קוראים את הבלוג נא לענות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

ניצן!!


טוב ניצן אני כותב כי את אחר כך את כותבת לי אז עוד פעם ניצן היא ילדה חמודה נחמדה ... ועודד פעם חמודה

אז הכרתי אותה במחנ"ק של בני המושבים והיה כיף להכיר אותה

אנחנו ממשיכיםעכשיו להתכתב באיסי ובoovoo

היא אוהבת את ג'סטין טימברלייק... ועוד הרבה (תאמינו לי הרבה)

היא אוהבת גיטרה לסמס בטלפון

 

וניצן כן את תגיבי הרבה וגם את מור יכולה להגיב

וכל מי שקורא להגיב בייי

נכתב על ידי איתי שור , 20/8/2008 15:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




או.קי ניצן כי התעקשת אני יכתוב בישבילך את בלוג הזה

הכרתי (ניצן) אותה בטיול (העונג היה לי להכיר)  במחנה של הבני מושבים היה כיף אדיר

בקיצר תעשו בראש כותרת ניצן

אניחנו דיברנו בלילה באיסי על הטיול ומה קורה ומתפתח משהו גם אם החברות שלה דיברנו הרבה ... ובטיול היינו מבקרים אצלם הם אצלנו היה צחוקים כיף גם היה כיף (לקבל אפילו רק חיבוק שלא היה חיבוק ) בקיצר ניצן אולי ניפגש מתישהו אם באלך אני פנוי כל החופש חוץ מראשון שני רביעי וחמישי יש לי אימונים ובשבת משחק אז נדבר באיסיקיו וביי ותגיבי הרבה בייי ולילה טוב כולם

 

להגיב וחיכו ותמשיכו לחיות ולהנות

נכתב על ידי איתי שור , 17/8/2008 23:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי כולם וחג האהבה שמח לכם ולכן איזה כיף זה חג האהבה אתה רואה שומע דברים כיפים כאלה אתה הולך ברחוב רואה כל 10 דקות נשיקה כלשהי (אתם יודעים איזה יש) ואני בואו נומר א___ כמה ב___ עצה שלי תהנו מהחיים והחברה ואף פעם אל תוותרו על האהבה שלכם כי היא הכל ...

אז.......................... אם אתם רוצים לא כל כך חיביים אתם יכולים לתת עצות (בתגובות) ולזכור שאני בן וחובה להגיב אז בייי לכם ותשמחו גם אם עצוב זה משפר ת'מצב אני יודע איך זה עברתי את זה הרבה וגם אני עובר עכשיו אולי מחר אז תחייכו זה שווה את ההנאה שלכם אז להגיב טוב אני אפסיק לחפור להגיב ו... בייי

נכתב על ידי איתי שור , 16/8/2008 19:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  איתי שור

בן: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיתי שור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איתי שור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)