לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאן גרים אני ו... =/


בלוג למי שבאמת רוצה לשמוע...

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 263118318 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

חחחחחחחח סתם משו D:


















נכתב על ידי , 6/9/2008 15:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם שאלון כי משעמם לי D:


 

שאלות כלליות

שם: שרון

גיל: 13 ומשו P:

יומולדת: 18.4

גובה: מטר שישים נראה לי

צבע שיער: חום – שחור

צבע עיניים: חום

 

דברים אהובים

להקה: BFMV

זמר/זמרת: אבריל לאביןןןן

שחקן/שחקנית: נמממ....אין

אוכל: לא יודעת...XD

בגד: ג'ינס חולצה ואולסטאר/סקטור

חפץ בחדר: המיטה שלי J

דיסק: Scream Aim Fire או The Poison או The Best Damn Thing

סרט: דז'ה וו נראה לי...

בן אדם: לוקהההה 333>

חדר בבית: החדר שלי?

 

מתי בפעם האחרונה

דיברת עם מישהו: לפני כמה שניות ><

שמעת מוזיקה: היום בבצפר

נפגשת עם חברים: כל הזמן

הסרט האחרון שראית: "שהמין השני שובת" סרט חמוד XD

הריח האחרון שהרחת: האוכל של אמא :P

הרעש האחרון ששמעת: שהכלבה הדפוקה שלי דפקה תראש בקיר ^^

הספר האחרון שקראת: הארי פוטר

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: מה זה השאלון הזה?!

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: לוקה 3>

תושיט יש הכי קדימה שאתה יכול, במה אתה נוגע? באוויר, אני רחוקה מהמחשב...

תושיט ידיים לצדדים במה אתה נוגע? ימין – כלום. שמאל – ארון

הדיסק שהכי קרוב אלייך: The Best Damn Thing

קח את הפלאפון שלך, למי הייתה השיחה האחרונה שחייגת, ומי האחרון שהתקשר אלייך? אממ... אחרי שחזרתי מהסאמר סקול לקחו לי תפלאפון... אבל בקרוב מחזירים לי אותו!!! :P

הSMS האחרון שקיבלת? רותמיקו אהבת חיי 33>

והSMS האחרון ששלחת? לנועה...

קח את הספר שהכי קרוב אלייך, איזה ספר זה? ראש1

מה אתה לובש כרגע? ג'ינס וחולצה של HAPPY TREE FRIENDS

מה אתה מתכוון לעשות כשתסיים את השאלון? ללכת לישון אני צריכה לקום מחר ב6 ><

 

NAME IT

השם של הבנאדם שאתה הכי שונא: אממ.... זה קשה.. יש יותר מידי.XD

השם של החבר/ה הראשון/ה שלך: אממ... לא זוכרת תשם ^^

שם של קרוב משפחה אהוב: אחיות שלי

השם של חבר אינטרנט שלך: יש הרבה...

השם של המורה השנואה עלייך: המחנכת הסוטה שלי טל :P

השם של בנאדם שאתה מרחם עליו: על הכיתה שלי... פשוט חבורה של ילדים מטומטמים ><

השם של חיית המחמד שלך: וונוס הכלבהההה השמנההה שלי!!

 

איזה

מסטיק אתה לועס בדרך כלל: כל מסטיק... לא אכפת לי

קפה אתה שותה: לא שותה קפה :S

תה: חחח לא שותה תה

משחק מחשב שאתה משחק בו: סימס 2 שמשעמם לי, ואייסי טאוור שממש משעמם לי!

יומן יש לך לבצפר: סתם יומן... שהרוב בו זה סתם קשקושים על לוקה ><

מחשב יש לך: לא ממש שלי...

מצלמה יש לך: קאנון

פלאפון יש לך: מוטורולה נפתח...פלאפון דפוק!!! אבל אני מחליפה לסליידר סאמסונג D:

סתם משו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: אממ... יש הרבה דברים!

כרגע עם מי אתה מדבר בתוכנת מסרים: שובלי נשמתי, אנטו ועוד כל מיני :P

עם מי אתה מדבר בפלאפון: אפחד

מה את שומעת: כלום

איזה חלונות פתוחים לך במחשב: שיחות במסן, הבלוג שלי, אייסי והשאלון הדפוק הזה ><

מה עשית לפני שענית על השאלון: סתם במחשב...

נהגת: לא ממש =/

התנשקת: ?!

טסת לחו"ל: הרבההה

בזבזת את כל הכסף שלך: כן... יש לי עכשיו כמה אגורות בארנק ><

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: לא ממש טבעתי בזיעה... אבל שיעור ספורט האחרון J

נשארת ערה לילה שלם: כל סופ"ש בערך...

עבדת במשו והרווחת כסף: כן, בייביסיטר...

 

זה או זה

יס או הוט: יס

מסן או אייסי: גם וגם

קיץ+אביב או חורף+סתיו: קיץ+אביב

שחור או לבן: תלוי מתי...

מחשב או טלוויזיה: מחשב!

ספה או כורסא: כורסא

ארנק או קופה: ארנק?

המקום שאתה גר בו או מקום אחר: תלוי איזה מקום...:P

רוק או פופ: רוק

פוסטרים או קירות חלקים: פוסטריםםםם

דיסק מן או אמפיי: IPOD

לשמוע מוזיקה במערכת או במחשב: במחשב

 

סתם שאלות

יש לך חבר/ה: כה

מה את/ה אוהב/ת לעשות בזמנך הפנוי: להיות עם חברים

יש לך חשבון פלאפון גבוה: לא בדקתי...

למה? כי זה העסק של ההורים שלי ><

מה עדיף שיחות או SMSים? תלוי מתי...

אתה מרגיש יפה? מזתומרת?

למה? רגע!, לא הבנתי את הקודמת!

אתה ביישן או פתוח: תלוי למי

הצבע האהוב עלייך: תלוי במצברוח...

מה היית רוצה לשנות באופי שלך? אני נעלבת בקלות

מה היית רוצה לשנות במראה שלך? השיער

אתה מאושר? בערך...

היית פעם מאוהב: אההא =]

שיחקת פעם סימס 2? כן

מה את/ה חושב/ת על העם הבריטי? סקסים P:

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? שכל אחד יעשה מה שבאלו...

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? שכחתי קצת מה זה...=]

ימני, שמאלי או כותב בשני הידיים? ימנית

אוכל הכל/צמחוני/טבעוני? אממ... לא יודעת

היום המאושר בחייך, היום שגרם לך אושר: היום שבו התחיל הסאמר סקול...=]

 

מאמין ב-

אלוהים: לא

רוחות: לא

חיים שלאחר המוות: כן

גלגול נשמות: לא

פיות: לא

מלאכים: לא

ערפדים: לא

אהבה ממבט ראשון: לא

אהבה וירטואלית: לא

אהבה בשלט רחוק: לא

קיצור... רק בחיים שלאחר המוות...

 

חחחח חפרתי...

ליל"ט!!!

3>

נכתב על ידי , 2/9/2008 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרווון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרווון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)