לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שתתחיל להתגעגע תזכור שאתה זה שנתת לי ללכת.

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  זיו. ><

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


הלכתי עם ליאל ואליה לנתיבות.

אליה הלכה מוקדם. = (

אז אני וליאל המשכנו להסתובב עד 9 וחצי.משהו כזה.

ממ..

לפיני יש יומולדת היום.

אז הלכנו לחפש לו מתנה.

חח קנתה לו מתנה ב300 שקל.

מתוקה הזאת.

כנראה שבוע הבא בב"ש.

 

 

נכתב על ידי , 24/7/2008 16:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאורי ב-27/7/2008 23:30
 



חזרתי.


חזרתי הבית מלון.

היה כיף. =]

היה שם מישהו שסיים כיתה יב'.

סיים ללמוד באשל הנשיא.

ואבא שלי למד שם פעם.

אז אבא שלי מתחיל לספר לו איף הוא היה שם..וכמה כיף היה.

והוא מלצר.

והוא צריך לעבוד.ואבא שלי תוקע אותו שם.

חח רחמים.כע,זאת המילה.זה מה שהרגשתי שאבא של דיבר איתו.

אבל אבא שלי הצחיק אותו.וזה טוב לצחוק.

צללתי.היה נחמד ביותר.

ו...מה עוד??

נשארתי אתמול ערה עד 6 בבוקר.

אני מסיימת לראות טלוויזיה,סוגרת את החלון בחדר.

פתאום אני רואה שהשמש זורחת!!

זה היה כזה מגניב.

אפילו הספקתי לראות את אבא שלי יוצא לעבודה.

=]

אני נוסעת לנחשונית,וללונה פארק עוד מעט.

כאילו בחודש בקרוב.

ו...היום אני כנראה הולכת לשחק טניס עם שירי.סוף סוף נלמד אותה.

ממ..מחוץ מזה ראיתי שם פריק חמוד. ביותר.

ו...בסיום דרמטי זה.

יומטוב לכולם.

נכתב על ידי , 14/7/2008 12:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאורי ב-15/7/2008 22:41
 



ייאי.


ממ..אז מה עבר עלינו השבוע?

כלום.=]

אחות של שיר מתחתנת.

קולולו.מזל טוב!

ואני לא יהיה שם.= (

כי אני בבית מלון.

אכן...מחר אני ומשפחתי נוסעים לבית מלון.באילת.

[שנה הבאה נלך לאילת בלעדיהם.בטח..אחח..הם כ"כ אוהבים אותי.]

אני מקווה שיהיה כיף.

שיהיו בנים.שיהיה אוכל טעים.

[אמרה הנערה ששוקלת 41.]

אבא שלי הבטיח שהוא יקח אותי לדולפינים.

ואני יצלול איתם.ובכלל הוא הבטיח הרבה דברים.

טוב אז זהו.

יומטוב.

אתם תהיו בבית.ואני יחגוג לי בבית מלון.

חעחע.

לפעמים אני תוהה למה אני מתבכיינת.

זאת אומרת..החיים שלי טובים למדי.

=]

כמו המשפט.

"קשה להישאר צנועה שאת הטובה מכולן."

וכמו המשפט.

"אני סנובית.דואגת רק לתחת שלי.

יש אנשים שיקראו לזה אגואיסטיות.

אני?קוראת לזה חוכמת חיים."

 

 

נכתב על ידי , 6/7/2008 00:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The same fucking things ב-13/7/2008 00:25
 





1,965

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליצור.תביא לי במבה.O_O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יצור.תביא לי במבה.O_O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)