לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עכשיו תורי


לכעוס על העץ כי הוא בשלכת

Avatarכינוי:  כאן להישאר

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

איום ממשי


זה מאיים עלי . 

קירבה מאיימת עלי , להצליח מפחיד אותי 

כל דבר מאיים עלי , מאד מאיים עלי 

כול קירבה מאיימת עלי 

מיציתי את הסיפור איתו לפני שהתחיל 

אין לי סבלנות , יאללה אם אתה לא מתנהג כמו שצריך

אין לי סבלנות 

בניתי את כל הקשר בנינו לפני שהתקרבתי בכלל , בכלל לפני שהיה קיים 

ואני כבר יצרתי הכול בראש

 

משהו בי לא מחובר לגמרי למציאות 

בגלל זה , שום דבר לא התחיל בכלל 

כי אני כבר ניהלתי את כל המערכת יחסים וסיימתי אותה 

אולי שתהיה לי עוד סימולציה בקרוב 

 

אני לא ממש יכולה להפסיק עם המחשבות 

אני רואה רק את הדברים החיובים בכול אחד, ואולי אני באתמת בורדר-ליין 

כמו שהוא אמר אתמול

אולי אני באמת מייחסת לכמה אנשים את כול הדברים הטובים 

במקום לשכוח את זה 

לקבל את הדברים כמו שהם 

להבין שאם הוא לא מתקשר וממציא תירוצים 

הוא לא מעוניין וצריך להתרחק ולוותר

אני לא יודעת מה קרה לו בדרך 

אבל כנראה זה לטובה 

 

יהיה לי עוד הזדמנות 

כי עכשיו אני עושה סימולוציות 

אני עכשיו עובדת על התקרבויות 

 

זה באמת לטובה , אני צריכה לעבור לחיפה ולהשאיר את הכול מאחור 

זה לא חובה להיות הוא 

זה לא חייב להיות אדם ספיציפי 

אני צריכה להבין , אני רוצה להסתכל על המחשבות שלי 

באיהז קלות הם עוברות  מהתלהבות טוטאלית לחוסר עניין משווע 

אכזבה אחת ואני מעבירה אותם צד

וזהו בזה נגמר

ואני כבר לא מעונינית 

אם אתה לא יודע איך להתנהג ואתה לא מתקשר 

אני לא אטרח. 

 

יש אחרים ויהיו רבים ואחרים 

יהיו לי מסםיק סימולציות 

אני רק צריכה להפסיק לבנות מגדלים באוויר

להפסיק כבר עם האובססיה הנוראית שכול פעם לפני שאני נכנסת לתוך זה 

אני כבר בתוך זה , עוד לפני שזה קיים 

 

אני לא נותנת לשום דבר להתפתח 

אני לא יכולה להתמודד עם החוסר וודאות 

 

נכתב על ידי כאן להישאר , 16/9/2011 20:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכאן להישאר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כאן להישאר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)