לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא רוצה להיות פרה ! רוצה להיות רזה !



Avatarכינוי:  אני גם רוצה להיות רזה!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

יום שלישי 8\19


 

בוקר- קורנפלקס

צהריים -שניצל וחצי

ביניים- אפרסק

ערב- טוסט דל קלוריות

 

תפריט חדש שהדיאנטנית נתנה לי (:

נכתב על ידי אני גם רוצה להיות רזה! , 20/8/2008 10:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום רביעי 8\13


 

מה אכלתי היום...

בוקר- קורנפלקס

צהריים- שווארמה +אפונה+סלט

ערב- אבטיח + גבינה בולגרית (שילוב מנצח ! (:)

 

מחר אני נוסעת לטיול סביב הכינרת..

כן,כן קניתי ממתקים (:

לקחתי איתי רק מכנסיים קצרים ,אין לי מושג למה אבל לקחתי (:

דודה שלי אמרה שאני צריכה לרדת 2 קילו וזהו...

היא גם אמרה שהיריכיים שלי גדולות כי זה מבנה גוף..(לא באלי כזה מבנה )

 

אני יעדכן שאני יחזור (:

לילה טוב וסופ"ש נעיים ((:

 

נכתב על ידי אני גם רוצה להיות רזה! , 13/8/2008 21:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

641
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני גם רוצה להיות רזה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני גם רוצה להיות רזה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)