לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא הכל נראה אותו הדבר


הכל לא נראה אותו הדבר כשמסתכלים מקרוב : |

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אז הכל מעורפל, הכל מעונן .


קשה לי להגיד שהשלמנו סופית ,

אבל לא קשה לי במיוחד לדעת שהיא אוהבת אותי יותר מאשר אני אותה .

זאת אומרת כן, רק שמאוד השתנתי , הבנתי וניצחתי .

זאת הייתה סוג של תחרות והפעם לא מעדתי .

זאת הייתה היא שהתחילה והיא שסיימה

והפעם אני מקווה להתחלה חדש , משום מה .

היא אמרה דברים , היא קלעה בדיוק בנקודות .

בוא נגיד שלא ידעתי אם לצחוק או לבכות .

הרוב חייכתי , היא כעסה .

אבל זה לא נורא כי זה לא משנה ,

המסכה התחילה להחשף .

אבל זה לא נורא כי קיבלתי מחמא שאני שחקנית מעולה .

היא אמרה שאני חשובה , אפילו יותר ממנו .

היא אמרה שתמיד חיכתה ליד הטלפון ולראות ששמי מופיע על המסך ,

היא אמרה שהיא בדיכאון , וזאת אני אשמה .

היא אמרה שזאת רק אני זאת שעוברה לה במחשבה , אפילו יותר מהחבר .

היא אמרה שאני חשובה יותר מכל דבר , זה היה סוג של אשלייה מבחינתי .

אבל היא אמרה זאת היא שמרגישה , לא אני .

אז בכל מקרה אם היא שיקרה או לא זה לא כ"כ משנה לי ..

כי כבר עברתי דברים , והפעם אני יהיה בלתי מנוצחת כולם יביטו ויגידו

הנה היא , הגדולה בנשים .

 

אז התחלה חדשה , שנה חדשה , משפחה ?

מקווה לטוב , " לחשוב טוב יהיה טוב ! " 

נכתב על ידי , 8/10/2008 14:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





132

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshe : / אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על she : / ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)