לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא הכול


חברים ? חברות ? אהבות ? אכזבות ? שמחה ? עצב ? הכול בולשיט! למה ? זה מה שהחיים למדו אותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

הוא וכול הצרות שלו [פרק 1]


שיאווו אני לא מאמינה !!

טומאססס מה אתה פאקינג חושב שאתה עושה?!?!?

טומאס: מספר אותך?!

ליאל: מה מספרר? אתה השתגעתת ? אתה הורדת לי את כול השיער !!@$#

טומאס: אויש תשתקי כבר סוף סוף יהיה לך דירוג בשיער הקש הזה שיש לך!

ליאל : אני נשבעת לך ש... אההההההה!!!!! אני הורגתת אותךךך השיער מגיע לי כבר לכתפיים!!

______

 

אהלן אני טומאס החברים קוראים לי טום שהם עצבניים עלי הם קוראים לי טומאס

אני בן 17 וחצי אני גר בשהם אוהב לבלות והחיים שלי ? שלא תדעו מצרות !

הסיפור שלי מתחיל מאז שהכרתי את ליאל ואת השוקס שלה.[אתר אינטרנט חברתי]

משם ואלה? רק באו הצרות!

 

______

 

ליאל: טוםםם בווא רגע אתה לא מבין איזה חתיך הגיב לי בשוקס עכשיו אני מתהה !!

טום: יאו ליאל עזבי אותי מאתרים והבנים הדפוקים שלך !

ליאל: נו בוא רגעע אל תהיה כבד..

-אתם לא מבינים הילדה הזאת מתנחלת אצלי בבית כל יום אבל מה ? אני פשוט מת עליה!

טום: נו מה?!

ליאל: תראה תראה הוא כתב לי "איזה כוסית את ישווה שמרי על קשר"

טום: אה ? איזה ערס עלוב

ליאל: אויש סתום ת'פה תראה איזה חתיך הוא..

טום: היי הייי תכנסי לזאת.. כן כן לזאת מי זאת את מכירה אותה ?

ליאל: אה כן סתם איזה פרחה חושבת שאם יש לה פוני לצד היא אימואית פ'חח

טום: מה זה אימואית?

ליאל: סתם ילדים מכוערים שהולכים עם פוני לצד! ומצטלמים בגובה השמים על הפרצוף שלהם משהו מחריד!

טום: למה זה דווקא יפה..

ליאל: אויש טום שקטט אתה לא מבין בכלום כל החיים אתה תקוע בבצפר ראית משהו חדש אתה חושב שזה יפה? לא! צר לי לבאס אותך , טוב תקשיב חיי אני חייבת לעוף הבית לארגן ת'חדר לפני שיהיה רצח בבית.. תקשר אליי נעשה היום משהו.

טום: טוב נסיכה דברי איתי.. אמאאאאאא פתחי לה ת'דלתת !

ליאל: יש לי ידיים ברוך השם! אני עדיין לא נכה !

טום: חח טובבב

-ליאל הלכה היה שקט כזה היא תמיד רועשת..היא השאירה את האתר פתוח .. אני נכנסתי אליו

והתחלתי לראות הרבה ילדים שמקושרים זה לזה והתחלתי להבין מה הולך באתר הזה, האמת שזה נשמע לי

דיי סבבי כזה להכיר אנשים מחוץ לחור שאני גר בו

אז פתחתי דף משלי בשוקס והתחלתי להסתובב בין אנשים בשוקס ולראות..

הגיע אליי הודעה מבנות

"שיאוו איזה חתיך אתה", "ואוו אתה יפה"

האמת ? היה לי שיער ארוך שחור עשיתי פוני לצד והצטלמתי כמו שאר האנשים שם ..

נראתי אימו כזה אהבתי.. ראיתי איך הם מתלבשים וגמאני התחלתי להסתובב ככה.

ככל שעבר השעות ככה התחילו ההודעות..

וככה החיים שלי נהרסו..

 

ההמשך בפרק הבא.

נכתב על ידי אוראל .א. , 7/8/2008 02:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אוראל .א.

בן: 35

MSN:  לא כרגע.




43
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל .א. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל .א. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)