לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא הכול


חברים ? חברות ? אהבות ? אכזבות ? שמחה ? עצב ? הכול בולשיט! למה ? זה מה שהחיים למדו אותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

הוא וכול הצרות שלו [פרק 2]


המשכתי לגלוש באתר .. אני בחלט חושב שהתמכרתי..כול האנשים שם בהחלט אנשים שונים מכאן

ככל שאני על האתר ככה עוברות השעות במהירות.

אני מחליף עם בנות מספריי אייסיקיו ומסנג'ר אני מדבר איתן הן ממש חמודות ויפות לרוב.

"וואהה" פיהקתי אני מסתכל על השעון ואני רואה שהשעה 10 וחצי בלילה "וואי מאוחר" מלמלתי בשקט.

'פאק אני צריך להתקשר לליאל' מיהרתי אל הטלפון התקשרתי אליה "נו ליאל מה נסגר?"

ליאל: טום טוב שנזכרת באמת אני מתקשרת אלייך שעות לפלאפון ואתה לא עונה לי

טום: כן הוא היה על רטט שחכתי אותו בכלל

ליאל: מה קרה עכשיו נזכרת מה עשית כל הזמן הזה?

טום: סתם .. נמנמתי לי.

ליאל: חח החיים שלך יפים מתוק !

טום: שומעת נכון החופש הגדול התחיל ?

ליאל: לפי מה שזכור לי כן !!! ואנחנו עוד בבית !

טום: בא לך קצת לת"א? נלך לאיזה מועדון או משהו?

ליאל: אממ את האמת שלא כ"כ בוא נרד קצת לשכונה..אני לא אוהבת את כל התל אביב הזה.

טום: וואי איזה יבשה את מה זה!

ליאל: טוב תקשיב חמוד בשעה 11 וחצי אני אצלך גיא לואל גאיה וכולם מחכים לנו במזרקה.

טום: טובב בסדרר יאללה ביי

ליאל: מה יש לך !?

טום: לי..? כלום .. למה ?

ליאל: לא יודעת אתה נשמע לי קצת מבואס ועצבני..?!

טום: אהה אני? לא לא ממש..., טוב בקיצור אצלי ב 11 וחצי ביי חיים

ליאל: בייי...

 

אני נכנס למקלחת מתקלח פתאום נהייתי חרמן יכול להיות הבנות לא השפיעו עליי טוב ..

לקחתי את המרכך והתחלתי לעשות ביד..

אני לא יודע מה עבר עליי ומה עשה אותי כ"כ חרמן אבל כשגמרתי הבאסה המשיכה לחוגג עליי..

 

'טוק טוק טוק' שלושה נקישות על הדלת של האמבטיה

"טומאס? ליאל מחכה לך בחדר.." זאת הייתה אמא שלי קלרה אשה דיי נחמדה ואוהבת לפעמים לעשות לי חיים קשים.

"טוב אמאא" אמרתי לה.

אמא: תשאל אותה אם היא רוצה לאכול או לשתות תציע לה משהו

טום: טובבב אמאאא

אמא: טום תארח אותה יפה שלא יגידו שאנחנו ברברים !

טום: אמאא טוב תעזביי אותי כבר.

'לאמא שלי חשובה התדמית של המשפחה במיוחד התדמית שלה בעייני החברה'

 

באתי לחדר ואני עם מגבת על הגוף התחתון

ליאל: פשש איזה חתיךך עומד לנו פה

טום: אויש שתקי

העפתי את המגבת שלי על הפרצוף שלה

ליאל: מה אתה חושב שאתה.....OMG טום תתלבש !!

טום: אויש סתמי כאילו לא ראית תחת בחיים שלך !

'אני עם הגב אליה ומחפש בארון בוקסר'

ליאל: חה חה חה ממש מצחיק יאללה תלבש נצא אנחנו מאחרים..

 

הינה אנחנו מגעים למזרקה כרגיל יושבים עם כול המכוערים מהשכונה שותים וכולי בבאסה

 

טום: ליאל אולי בכל זאת לת"א ?

ליאל: לא רוצה אתה רוצה לך אתה לשםם!

גיא: היי טום מה קורה לך אחי?

טום: הכול טוב מה קורה איתך?!

גיא: הכול טוב איתי,מה הקטע לת"א לא הבנתי?

ליאל: הוא רוצה ללכת לת"א כאילו מה יש לחפש שם !

טום: טוב סתמי כבר ליאל מה את מתערבת יאוו

ליאל: אמא'לה טוב מה אמרתי..?

טום: קיצר עפתי הבית אין לי מה לחפש פה..

גאיה: מה הבית מה תעשה בביתת?!

טום: מה שאני לא אעשה כאן משעמם לי רצח אתם יבשים ! לא נמאס לכם כול הזמן להתקע במזרקה כמו ילדים עזובים ולשתות כל היום כמו אלכהליסטים ?

לואל: מה הקטע? מה פתאום לא נאה לך ?

טום: לא שלא נאה לי זה משעמם קצת לצאת מהשגרה לא יקרה לכם כלום.

ליאל: אתה מוזמן לחזור הביתה נסיך אחד!

טום: וואלה? תודה על האישור ביי!

-רבתי עם כולם שם..

את האמת אני אגיד לכם למה רציתי ללכת לת"א ?

כי קבעתי עם מלא אנשים מהשוקס !

 

ההמשך בפרק הבא

 

 

נכתב על ידי אוראל .א. , 7/8/2008 13:06   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אוראל .א.

בן: 35

MSN:  לא כרגע.




43
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל .א. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל .א. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)