לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג מכירות D:


פוסטרים נדירים בגדלים שונים , חתימות של מפורסמים ,מדבקות וכו .

Avatarכינוי:  המוכרות ^ ^



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

חזרתייי D:-פוסט ענק עם מלא דברים חדשים !


 

עברה עלי ממש תקופה של לחץ בלימודים

ועכשו זה עבר אז אני פותחת את החנות שוב D:

 

 

אז מה הולך להשתנות בבלוג?

עד חנוכה הבלוג הולך לעסוק רק בפוסטים מדברות וכו.

לא יהיה מוצרים של קיטי,פשוט בשביל להזמין את זה אני צריכה הרבה כסף

וברגע שאני אתחיל למכור פוסטרים ויהיה לי את הכסף אני אזמין את המראות של קיטי

ומלא דברים שלה שאין אותם במקומות אחרים.

 

כדי שתכירו אותי קצת יותר כי בכל זאת זה קצת מסוכן לקנות באינטרנט כי כמו בכל מקום

יש אנשים רעים בעולם הזה..

 

הבלוג האישי שלי :

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=433680

הפייסבוק שלי:

Emily Emilia Or Elghnian

עברתי פוסט פוסט ומחקתי משם את כל הדברים שכבר נמכרו

אז אתם יכולים לעבור פוסטים ולראות עוד דברים.

 

ישרא עושה לי בעיות בלעלות תמונות אז פתחתי

גלריה :

http://public.fotki.com/emilySB/

 

 

 

אני חושבת שעדיף דרך גלריה זה יותר מסודר כל פעם שיהיה משהו חדש הוא יכנס לתיבה הזאת:

והמנויים כמובן יקבלו הודעה.

 

 

פה יהיה את העידכונים (:

 

 

 

 

אז ככה אתם יכולים להיכנס לגלריה לראות את כל הדברים החדשים !

כנסו לאיזה תיקיה שאתם רוצים זה מאוד מסודר שם.

במידה ויש לכם שאלות מומלץ שתשאלו פה בתגובות.

 

 

 

 

כמו שאתם יודעים יש גם חתימות של מפורסמים

זאת הרשימה של שמי שיש לי ובמידה ומישהו רוצה תמונה או להזמין שיבקש בתגובות:

טיילור לאווטנאר

ניו מון

50 סנט

פוסיקט דולז

ג'סטין טימברלייק

אשלי

ניקול [PCD]

הסולן של לינקין פארק

סלנה

דמי

קייטי

ריאנה

מייקל ג'קסון

זאק אפרון

פארמור

 

להזמנות יש ליצור קשר דרך המסן והאייסי:

[email protected]

474406503

 

ומומלץ לעשות מנוי:

 

 

3>

אמילי

נכתב על ידי המוכרות ^ ^ , 30/10/2009 08:15  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,464

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמוכרות ^ ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המוכרות ^ ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)