לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OMG i rule!


me, you ,and other vegetables

כינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

אלואי והיית יודע עלי


ראיתי את השמש עולה, מתוך תהום הסוף שלנו.אתה אולי תחשוב שאני משתגעת, אבל אני מעדיפה להימנע מדברים ברורים.

אני לא רוצה שתדע איפה אני, כי אז אתה תראה אותי מרגישה, את הגעגוע הכי חזק שהיה לי עד עכשיו.

אין מקום לנסות ולחיות עם החיים.

תעצור שם? זה בדיוק היה המקום בו עיבדתי את עצמי.רואה את הקו הזה? מעולם לא הייתי צריכה לחצות אותו.

תעצור שם.. טוב. מעולם לא הייתי צריכה לומר שזה בדיוק הרגע אותו הייתי רוצה  לחוות שוב ושוב.לנצח

אני מצתערת על מה שניהיה ממני. אני מצתערת כי אני יודעת כמה זמן לוכח לי להשתנות בחזרה. .

אני מוכנה לנסות ולעולם לא לחזור למה שאני עכשיו. כי מי שאני עכשיו שונאת את מי שהייתי. 

מי שאני עכשיו אוהבת אותך.

אני מדברת ממש עם אף אחד. לא יכולתי לשמור מספיק לעצמי. והדברים הנעולים סוף סוף אינם.

ליצור כל כך הרבה אושר שבקרוב הבזבז.

אני שומעת את הצעדים שלך, מתגנבים אלי בקצב פעימות הלב. ואני אופתימית לפכות לגבי זה שקיבלתי את עצמי שלמה בחזרה,ורואה איך שוב מתפרקת לחתיכות.

לא רציתי שזה יקרה שוב, לא רציתי שתראה אותי ככה,שתיכח את הלב שלי בשלב הכי עצוב שהוא היה בו אי פעם. זה לא המקום לנסות ולחיות את החיים אחרת

מי שאני, שונאת את מי שהייתי,  ומי שאני לא תיכח את ההזדמנות השנייה שזרקת אלי.

 מי שאני, שונאת את מי שהייתי, כי מי שהייתי רק תמיד מחריכה אותי להצתער על מה שנהייתי.

כל כך מצתערת שלוכח לי הרבה זמן להשתנות בחזרה. אני מוכנה לנסות ולא להיות שוב כמו עכשיו לעולם.

כי מי שאני עכשיו שונאת את מי שהייתי.

כי מי שאני עכשיו אוהבת אותך.



נכתב על ידי , 7/8/2008 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaprilrockz1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aprilrockz1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)