לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמאל'א


יש בזה יופי
Avatarכינוי: 

בת: 55





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

יום האהבה?


צריך לזה יום? אחד?

 

הילדים לגמרי שכחו שהיום זה יום האהבה כי אחרת הם היו מתלוננים על זה שהם רוצים לשלוח כרטיסי ברכה וממתקים לחברים שלהם באשר הם שם. גם אני שכחתי שהיום זה יום האהבה עד שנכנסתי לכאן לכתוב על אומץ וכמה הוא חשוב. אני חשבתי על האומץ להגיד את האמת שלי גם כשזה מול אנשים חזקים ממני. גם כשאני רואה עוולות ומפחדת לבקר. אבל לאהבה צריך אומץ מיוחד במינו, אומץ אחר. להלחם זה יותר קל מלאהוב אני חושבת. לפחות לי.

 

בזמן האחרון, כבר כתבתי פה, אני מרגישה מין כהות ריגשית כזאת. פחות אהבה, פחות כאב פחות פחד. כאילו מישהו סובב את הווליום הריגשי שלי והקטין את העוצמה. מאוד מוזר וקצת מבהיל. אני מרגישה המון אהבה לליאור ולילדים, אבל מרגישה קצת מנותקת ריגשית מממיע. יותר קל לתפקד ככה, אבל פחות נעים. אני לא ממש יודעת ממה השמיכה הריגשית הזאת עשויה. מה חונק את הרגש. אני חושבת שזה קשור לעבודה שלו והמצב הנפשי שלו ומאחר שזה עומד להשתנות עכשיו, יכול להיות שהשמיכה תעלם, אני מקווה לפחות שכן. בתמצית - היה לו בוס שמזכיר קצת את הבוס הקודם שלי באופי ובהתנהגות וזה הרס אותו. זה עומד להשתנות וזה מאוד מאוד משמח. העייפות? המחלה של ליאור שעכשיו הולך ומבריא ומתעגל? ההנקה? הלחצים? לא יודעת.

 

בכל מקרה, אני מקווה שיעבור ושוב ארגיש קרובה אליו, כי הרגש חסר לי.

לילה טוב!

נכתב על ידי , 14/2/2013 23:07  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-15/2/2013 16:42



117,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)