לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמאל'א


יש בזה יופי
Avatarכינוי: 

בת: 55





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

שלבים


לין אנג'רר נפטרה השבוע, אחרי מאבק ממושך ואמיץ בטרשת נפוצה וסרטן ריאות. היא היתה אחת החוקרות המובילות בתחום של קיפודי הים. היא היתה מנטורית נהדרת, כמו אמא לסטודנטים שלה. היא היתה גאה בהם ודחפה אותם קדימה. למרות המחלות הקשות שהתמודדה איתן היא פירסמה מאמרים טובים בעיתונים מצויינים במיוחד בשנים האחרונות. העבודה שלה היתה יצירתית ומקיפה.

 

ביולי 2009 הצגתי פוסטר בכנס של האגודה האמריקאית לביולוגיה התפתחותית. לין הרצתה על הגילויים שלה על התפתחות מערכת העצבים של העובר. בהפסקות ישבנו ודיברנו. היא סיפרה לי על העבר שלה, על הדרך הארוכה והלא קלה שעברה מאז הפוסט דוקטורט שלה. על המלחמות שלה באריק. על הילדים הגדולים שלה. הרגשתי את הגאווה שלה על הדרך ועל ההתמודדות שלה. את האומץ והאינטגריטי שלה. בארוחת ערב אחת היא ועוד חוקרת אמרו לי שאני חייבת בטחון עצמי במדע. שאני צריכה למצוא את הקוו היחודי שלי וללכת עליו, להבדיל את עצמי מאריק. זה הפתיע אותי שהן אמרו לי את זה, אבל הקשבתי להן. היא נגעה בחיים שלי והשפיעה עלי. היתה דוגמא לזה שצריך להלחם על הדרך שלך ולהיות אמיצה.

 

לאמא שלי קשה בדיור המוגן ולי עצוב איתה. החיים שלנו מורכבים משלבים שלמרות בהירותם הידועה מראש מפתיעים אותנו כשאנחנו מגיעים אליהם בעצמנו. בכל התקדמות יש אובדן מסויים, גם כשמצליחים. לפעמים נראה לי שהמדד הנכון לחיים טובים הוא לא לאן הגענו אלא כמה הצלחנו להנות מהדרך. אני מקווה שלין נהנתה.

 

אני עומדת לקבל את המעבדה שלי השבוע ואז נעביר את הציוד ונפעיל אותו. זה מרגש ומפחיד כאחד. אני מוטרדת מכל המכשולים הטכניים שנצטרך להתגבר עליהם, אבל אני יודעת שנתגבר ואז נוכל להתחיל. אני מקווה שנהנה.

נכתב על ידי , 2/4/2013 13:24  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'א ב-5/4/2013 08:24



117,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)