לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמאל'א


יש בזה יופי
Avatarכינוי: 

בת: 55





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2015

אדון הסליחות


שומעת את המופע המקסים של דויד דאור ברדיו, אדון הסליחות מתנגן בעוז. הבעיה עם דויד דאור שהוא שר כל כך יפה שכל האורחים שלו נשמעים פחות טוב לידו...


 


כל הבוקר ניקינו וסידרנו את הבית ובישלנו גם. אני עדיין מזיעה ועוד מעט אלך להתקלח. 


 


יום כיפור נכנס. המדינה עוצרת לאיטה.תנועת הרכבות והמכוניות נפסקה כבר. 


 


חטאנו לפניך רחם עלינו.


 


משהו קורה לאנשים אחרי גיל 40. לאו דווקא משבר, אבל בדיקה מחודשת של החיים. בסך הכל, זה טוב.


 


הצלחתי למצוא מה להגיד בתחילת ההרצאה שלי בכנס המתקרב של הקיפודים.


 


"בארבעת השנים מאז שעזבתי את המעבדה של הבוס, עשיתי את כל מה שהוא אמר לי לא לעשות: הלכתי אחרי כל הרינג אדום שחלף בדרכי, השתמשתי במודלים מתמטיים פשוטים ואינטואיטיביים, מדדתי שגיאות, אפילו שגיאות טכניות, השתמשתי בסטטיסטיקה, ונהנתי מכל רגע. עיצה אחת שהוא נתן לי קיימתית באדיקות: FOLLOW YOUR NOSE. ואולי בגלל זה, למרות שעשיתי בדיוק מה שהוא אמר לי לא לעשות, הרוח שלו נמצאת בכל דבר טוב שעשיתי. תודה רבה בוס!"


 


גם אמיתי, גם מכבד וגם מעריך את התרומה שלו לחיי. אני מרגישה טוב עם זה.


 


שידורי הרדיו הסתיימו. יום כיפור נכנס.


 


גמר חתימה טובה לכולכם! בהרבה אהבה ממני. חיבוק של הסוררת


 

נכתב על ידי , 22/9/2015 16:00  
הקטע משוייך לנושא החם: סליחות
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאלא ב-29/9/2015 18:54



117,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)