לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:+:תקפצו לי:+:


גם אני משועמם כמו כולם

כינוי:  מה אני עושה פה!!!

בן: 27

MSN:  מה אני עושה פה!!!





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אוףף...


טוב נמאס לי אני לא מצליחה לעלות פה סירטונים (פוסט קודם), תסתפקו בקישורים. 

 

 צ'או (זה כבר הפך להרגל)

נכתב על ידי מה אני עושה פה!!! , 8/8/2008 20:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוסיקה...



אני מאלה שתמיד מסתובבים עם הmp ביד (כרגע לא הרסתי אותו בפעם המיליון ואני צריכה לקנות חדש, איך אני מצליחה לשרוד חחח), אניתמיד מחוברת למוסיקה. גם עכשיו בזמן שאני כותבת את הפוסט המשעמם הזה אני מקשיבה לAerosmith.

כבר הזכרתי בפוסטים הקודמים כמה אני אוהבת מוסיקה (כמה חפרתי חח, אבל מי קורא את זה בכלל- ראיתם ת'מספר כניסות שלי, די עלוב), אז בגלל שאני ילדת מוסיקה החלטתי לעשות פוסט ובו כמה שירים שאני אוהבת.

אני מקווה שאני אצליח לשים פה קליפים מיוטוב כי אני דפוקה בדברים האלה.

 

Aerosmith- crazy

 

Aerosmith- crying

 

Kate Ryan - Ella elle l'a

 

kudai- dejame gritar

 

Michael Jackson - Earth Song

 

miyavi - senor senora senorita

 

Miyavi - Selfish Love

 

 

מקווה שזה עניין אותכם.

 

                                                צ'או

 

 

 לא הצלחתי לשים את הסרטונים =[

 יש קישורים לפחות בזה הצלחתי =]

 

 

   מחר טקס פתיחת האולימפיאדה בהצלחה לכל הנציגים שלנו בסין.

נכתב על ידי מה אני עושה פה!!! , 8/8/2008 17:22   בקטגוריות מוסיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תנו קרדיט למי שמגיע לו!!!


בכל פעם שיצא לי להיכנס לבלוגים שבהם מפרסמים שהם מכינים לבלוגים, שמתי לב שיש בלוגים (לא כולם) שמפרסמים עיצובים "שלהם" (אם הייתי זוכרת איזה בלוגים הייתי אומרת). בהתחלה הייתי אומרת "איזה יפה" ואפילו מגיבה (הייתי משוטטת בישרא גם לפני שפתחתח בלוג) אבל שמתי לב שישנם דברים שמוכרים לי.

נכנסתי למועדפים והבנתי למה. ישנו אתר ששמו יו-יו, באתר יש המון דברים במיוחד לבלוגים (אם הייתי יודעת לשים קישורהייתי שמה) וממנו לוקחים ומבקשים קרדיט. ולא רק מאתר יו-יו גם מבלוגים של אחרים.

הם עושים פוסט עיצוב שיש בו עיצובים שלהם אבל חוץ מהעיצובים שלהם יש עיצובים של אחרים והם לוקחים קרדיט עליהם,ישנם גם בלוגים שמזכירים את העובדה שחלק מהעיצובים לא שלהם ורושמים ליד העיצובים קרדיט ומבחינתי הם סבבה.

אני חוזרת ואומרת לא כל הבלוגים עושים זאת.

זה פשוט לא יפה, אנשים משקיעים ומבזבזים המון זמן, אל תקחו קרדיט שלא שלכם.

 

סתם רציתי להזכיר את זה.

 

*דרך אגב יש כמה אתרים שאני חושבת שהם עיצבו חלק מהדברים שמופיעים בבלוג שלי, תגידו ואני אוסיף קרדיט.

אני מבקשת מראש סליחה אם כן, פשוט שלקחתי אותם זה היה לפני שהחלטתי לפתוח בלוג (הם שימשו אותי בתור מסכי מחשב).

 

הנה כמה גליטרים שלקוחים מאתר יויו (אני חייבת ללמוד איך עושים קישור):

 

 

יש לי עוד תמונות תראו אותם בהמשך ברשימת השטויות שלי (עוד לא קיימת)

 

                      צ'או

נכתב על ידי מה אני עושה פה!!! , 8/8/2008 13:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון קצרצר...לבינתיים


אין צורך שאני אחפור לכם עם המוסיקה שלי אז עצרתי (אומנם במספר 64 אבל עצרתי).

תוכלו למצוא ברשימה סוגים שונים של מוסיקה (בעיקר רוק) ובשפות שונות, אז אם זה מדבר אליכם נסו להכיר

כמה להקות או זמרים.

 

זהו לבינתיים מקווה שזה יעניין אתכם, יותר מאוחר אמשיך לעצב.

 

משהו מתוק לסוף
חיחי

 

                                       צ'או

נכתב על ידי מה אני עושה פה!!! , 8/8/2008 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני קרובה לסיום...


אני כל כך קרובה לסיים את הבלוג שלי.

 

עבדתי עכשיו על המוסיקה שלי, אני כמובן לא ארשום הכל כי יש הרבה.

הסגנון העיקרי שאני שומעת זה רוק, כל סוגי הרוק ממטאל עד רוק פופ.

חוץ מרוק אני שומעת את כל סוגי המוסיקה מאופרה עד רוק וגם פופ, אני שומעת גם המון שפות: איטלקית, יפנית,

אנגלית, רוסית, ספרדית, עברית ועוד.

בגלל שאני אוהבת רוק יותר מהכל רוב הלהקות שכתבתי ואכתוב הם להקות רוק.

 

 

עכשיו אני הולכת לחברה אז אני אמשיך שאחזור, במילא מחר אני לא עובדת אז אני אסיים הכל בלילה. 

 

 

 



 ROCK ON

 

                              צ'או 

נכתב על ידי מה אני עושה פה!!! , 7/8/2008 20:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

224
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למה אני עושה פה!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מה אני עושה פה!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)