לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  DANI GORE

מין: זכר

MSN:  ask

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

kill me


אני כבר לא יודע מה לעשות
תוכיח לי שאתה באמת אוהב אותי
אתה הרי מוכן לעשות הכל בשבילי לא?
אני פשוט לא מבין מה הבעיה שלך
אתה גם מתנהג מוזר בזמן האחרון
והיא.. אני לא יודע מה להגיד לך, היא הרי סתם מזיקה לך,
ואם אתה כבר לא אוהב אותה אז למה אתה עדיין בקשר איתה?
היא הרי זרקה אותך, היא פשוט לא שווה שתירק לכיוון שלה.
אתה הרי לא באמת כ''כ נאיבי, היא בטח צריכה משהו ממך, אתה יודע את זה ומעדיף להתכחש לעובדות.
אני באמת לא יודע מה לעשות עכשיו

נכון, אני מסנן אותך כשאתה מתקשר ומתעלם ממך כשאתה שולח לי הודעות
אבל אתה פשוט לא מבין כמה אני מתגעגע אליך
לקול שלך
למגע שלך
לשפתיים שלך..

אני כ''כ אוהב אותך

נכתב על ידי DANI GORE , 15/8/2008 22:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDANI GORE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DANI GORE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)