לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i love you


צעצוע של סיפור :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

פוסט תמונות =]


סעמק כבר שכחתי מזה קיץ איזה גועל נפש חחח

אממ הכל חראגיל משעמם ומעפן..

אני הולכת לאנקורי :) חחחח לא לומדים כל החיים ובסוף הולכים לאחד הבתי ספר היותר מוצלחים באזור..

 

שקד אני מאוהבת בך כוסית שליייייייייייייייי

 

 

 

 



שקדי אני מאוהבת בך מושלמת שלי הכי הכי בעולם את הכל תודה.

נכתב על ידי † יובל † , 14/7/2006 17:18  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיה.. קטנה .. תמונות ..


אין אין לי מילים בפה לתאר לך כמה את יפה ומושלמת

כל פעם שאני מסתכלת אלייך הלב שלי נעצר

כל פעם שאת מתקרבת אלי אני מתחילה לרעוד

שאת מנשקת אותי אני פשוט נכנסת ל "הי"

כל פעם שאת מדברת אלי אני קופאת במקום

כל פעם שאני שומעת את הקול שלך אני לא מפסיקה לחייך

כל פעם שאת אומרת לי ביי אני מתחילה לבכות

וכל בוקר שאני כמה אני פשוט מודה למי שנתן לי פיה כמוך

יפיפיה תודה אני כל כך מאוהבת בך תודה שההית איתי שההיתי צריכה

ותמכת בי ודאגת לי ועזרת לי ושמרת עלי ...

 

אני מאוהבת בך שקדי...

 

הקטנה שלי

 

קטנה שלייי

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי † יובל † , 3/7/2006 12:23  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  † יובל †

בת: 33

ICQ: 330172966 

תמונה




12,712
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† יובל † אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † יובל † ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)