לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


hiding behind the camera.

כינוי:  Rasputia

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

הקנאה כואבת בין רגליי


עשו אותך גם אחרי..

 

עלק הוא שם סטטוס ותמונה איתה בפייסבוק. לי לקח חצי שנה לשכנע אותו!

הם כולה חודש ביחד!

לפני חודש וחצי הוא עדיין היה שלי! מה לעזאזל?!?! 

והקטע הכי מעצבן זה ההפגנתיות שבדבר..

ראבק, רק נפרדנו.. אחרי שנה וחצי. איך אתה מסוגל?

אתה ידעת טוב מאוד כמה זה יפגע בי.. אבל טוב מאוד

אני מרגישה כ"כ מושפלת

תארו לכם שאתם מסיימים קשר של שנה וחצי בגלל צלע שלישית.

אבל היי.. לפחות הגעתי אתמול סוף סוף למסקנה שהוא אפס..

לא סתם אפס.. אלא- ילד, אפס וחסר מילה..

אני מרגישה כאילו אני לא מכירה אותו בכלל.. הוא מגעיל אותי ברמות אחרות.

גם אם הבחורה הזאת ביקשה, הוא היה יכול להגיד לה שהוא יצא כרגע מקשר ושזה לא מתאים.

למען האמת אפילו לא התפלאתי.. אני רגילה כבר לחוסר כבוד הזה ממנו.

 

אני יוצאת היום עם ההוא מהברנז'ה של האקס.. הולך להיות מעניין :)

נכתב על ידי Rasputia , 20/1/2011 00:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מערבולת של מחשבות


יצא לי לראות שלשום את האקס

עם החברה החדשה שלו..

זה אכל אותי וזה עד עכשיו קורע אותי לגזרים

מבחילה אותי המחשבה שכרגע

הוא מנשק ומחבק ואומר שהוא אוהב מישהי שהיא לא אני

ושאותה אחת ישנה לו במיטה, ומקבלת ושולחת לו אסמסים

ומדברת איתו בטלפון כשמתחשק לה

ושוכבת איתו, ונוגעת בו

ו.. איכס

 

עד עכשיו קשה לי לעקל את זה..לפני רגע הוא היה שלי!

איך הוא היה מסוגל אחרי יומיים להתאהב במישהי אחרת? 

אני עד כדי כך גרועה?

 

ולמה אף אחד לא יכול להסתכל עליי כבן-אדם ולא כאובייקט מיני?

מה אני בסה"כ?

שמנה מידי? מכוערת? לא מטופחת? מלאת צלקות של סימני מתיחה וחתכים? טיפשה?

חסרת אינטיליגנציה? מטנפת? מלכלכת? עקומה? תלותית? אובססיבית? מכורה? אלכוהוליסטית? 

מעשנת יותר מידי? משוגעת? מ.א? מסריחה? לא יותר מחור גדול ושמן? ריקה? דיכאונית? 

חסרת יעוד בעולם? 

 

אוח, אני חייבת לחזור לדיאטת כאסח ומהר! 

עליתי כ"כ הרבה.. ולחשוב שלפני 8 חודשים הייתי 9 קילו פחות! מה לעזאזל לא בסדר איתי?!

נהפכתי לאכלנית כפייתית. וזה חייב להפסק!

בא לי לחזור לצומות.. להרגשה המעופפת הזאת.. הסחרחורות והבחילות וה200 גרם פחות על המשקל

למידה 34.. להראות לכולם שכן יש לי שליטה עצמית ושאני כן מסוגלת לעשות משהו.

 

וחוצמזה שבא לי לחזור לחתוך.. אבל לא. אני כ"כ לא עושה את זה.

אני לא אתן לאף אחד את התענוג לצחוק עליי ולהגיד "ידעתי שתחזרי לזה"

!FUCK YOU ALL BITCHES

 

 

ו.. עוד משהו קטן

I dont belive in love.

תתבעו אותי

נכתב על ידי Rasputia , 17/1/2011 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי..


אחרי די הרבה זמן חזרתי לפה.. 

האמת שמחקתי את הבלוג רק כי זה לא מצא חן בעיני האקס

וגם כי קריאה פה הייתה מכניסה את שנינו לדיכאון..

 

אז כן.. שוב נפרדנו.. והפעם אין יותר סופי מזה.

למען האמת הייתה לו חברה חדשה יומיים אחרי שנפרדנו.

כואב כואב.. אבל שיהיה


אובייקט מיני

אז אחרי קצת זמן לבד.. הכרתי מישהו בסילבסטר
היה ממש כיף באותו לילה. בימים שאחרי היינו מדברים כל יום
עד שלפני כמה ימים נפגשנו שוב
הוא היה ממש חמוד והכל
אבל
כל הזמן נסה לשלוח ידיים. רוב הזמן לא נתתי לו עד לקראת הסוף שהוא עשה לי ביד.
ומאז הוא לא דיבר איתי יותר..
אני כ"כ דוחה את עצמי.
זה ממש לא מתאים לי.. אני לא בחורה כזאת
מעצבן אותי לחשוב שלא רואים בי יותר מאובייקט מיני ומיצור שאפשר להשכיב ואז לזרוק אותו 
או פשוט לא ליצור איתו קשר יותר
אפילו הקשר עם האקס המיתולוגי התחיל ככה.
לפני שנהיינו ביחד הוא אמר לאחד החברים שלו "אני בן זונה אם אני לא מזיין אותה"
ואז קרה מה שקרה, ואחרי שבועיים הוא נפרד ממני.
למרות שאז הוא חזר והסיפור נמשך שנה ו3.
אבל עדיין.. אני לא מאמינה שהייתי יותר מזיון בשבילו.
איזה אחד מהברנז'ה של האקס מנסה להתחיל איתי..
אני לא יודעת אם ללכת על זה או לא.
מצד אחד זה יהיה חוסר כבוד כלפי האקס.. אבל.. מצד שני? הוא לעולם לא כיבד אותי.
אני מאמינה שהוא אפילו בגד.
טיפשה שכמוני, אחרי הכל אני עדיין מתגעגעת לשמוק הזה.
בא לי להעלם מפה
להתחיל חיים חדשים
למחוק את כל הזכרונות שיש לי מכולם
להתחיל מהתחלה.. לנשום בפעם הראשונה
אבל זה לא יקרה
so.. back to reality
נכתב על ידי Rasputia , 15/1/2011 14:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-15/1/2011 14:38
 





18,511

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRasputia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rasputia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)