לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם שלי


הבלוג שלי יספר עליי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אני חושבת ש... 4


שנמאס לי כבר לקטר בבלוג שלי שיחשבו שאני סתם ילדה מעצבנת שמתלוננת כל הזמן ... זה בכלל לא נכון! (טוב בעצם זה כן נכון...)
אה ואני רוצה לשים פה משהו מצחיק שאני כתבתי, תעתיקו חופשי למה?! כי אף אחד לא נכנס לפה אז אף אחד לא יכול להעתיק. אבל אם מישהו כן נכנס... אז תתחשבו ותדעו שאתם רק עושים העתק-הדבק אבל מישהו אחר עבד על כמו סוס איזה שבוע שלם!




27 דברים דביליים שאתם יכולים לעשות עם המחשב

* להזמין חברים הבייתה ולדפוק ביחד את המחשב (אם יש לכם 2 מחשבים אתם יכולים לעשות תחרות).
*לפתוח אתר שבו תפרסמו את הדברים שאפשר לעשות עם המחשב.
*תכנסו לאתר הורדות ותנסו את הכל עד שהמחשב יקרוס.
*תשחקו במשחק הזה (בקרוב אני יוסיף).
*תנסו את זה באמיתי.
*תפתחו בלוג שבו תספרו שאתם נואשים ומשועממים ושאתם מנסים דברים דביליים עם המחשב.
*אם יש לכם מחשב דק (כמו של פלזמה) אז תגעו במסך ממש חזק ותראו מה יקרה אחר כך, ולמה לעזאזל כולם אומרים שזה הורס את המחשב?!
*לחפש תירוצים למה המחשב שלכם דפוק.
*לפרק את המחשב.
*לנסות לבנות אותו מחדש.
*לחפש במחשב שידוך באתר היכרויות.
*קר לכם?! תבקשו ממשהו (יפה) שיעמיס על המחשב שלכם ואז תשתמשו במחשב לחימומ כפות הרגליים.
* ממש קר לכם?! תבקשו ממשהו (יפה) שיעמיס על המחשב שלכם בזמן תשתמשו במחשב בתור מיטה (או שמיכה, מה שבא לכם).
*צריכים לשירותים?! קר לכם בטוסיק?! המחשב יוכל לשמש מושב אסלה נהדר!
*תפתחו שפה תכנית! תנסו לקרוא את כל הדברים המסובכים באנגלית שאף פעם לא היה לכם כוח לקרוא.
*אם עד עכשיו לא השגתם למחשב שידוך אז צאו איתו לדייט.
* יש לכם מחשב ישן וגדול מאוד (מאוד)? נהדר! מעכשיו אתם לא צריכים כסא מחשב למחשב! ככה יותר נוח אם אתם גם יושבים על המחשב וגם משתמשים בו!
*אם עד עכשיו לא ניסתם כלום כי אתם תקועים בסעיף שבו אתם מנסים להרכיב את המחשב, אז תתקשרו למרכז תמיכה ותשגעו להם ת'שכל.
*תצלמו את העיינים שלכם מקרוב (במצלמת אינטרנט) ותערכו תחרות מבטים עם המחשב.
*אין לכם כוח לכבות את המחשב? תנסו לכבות אותו בכוח המחשבה.
*לנסות לעשות על המחשב תרגילי קרטה (כמו שלמדתם בחוג להגנה עצמית).
להתאמן על לכתוב את השם שלכם בעיינים עצומות.
*לשנות את ההגדרות של המחשב לספרדית ולנסות להבין משהו.
*להחליט שאתם רוצים ללמוד יפנית ולשנות את ההגדרות ליפנית.
*לנסות להבין איך אתם משנים בחזרה כשאתם לא מבינים כלום (כי הכל ביפנית).
*להוריד את כל תוכנות האי סי קיו מICQ1-ICQ6, ולערוך טבלת השוואה.
*לעשות את אותו דבר גם אם המסנג'ר.




כשיהיו לי עוד רעיונות אז אני אשים.
ובמקור כתבתי את זה במיוחד לאתר של של אח שלי.
ביי 3>


נכתב על ידי , 21/8/2008 11:58  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות יפות ועיצובים


אני אשים כאן כמה דברים אישיים שעיצבתי בפוטושופ, למה? כי אף אחד לא קורה את זה ומה אכפת לי שיעתיקו?!
תעתיקו ותשתמשו חופשי להנאתכם!

רקעים:













תמונות יפות שלא עיצבתי אבל הם יפות:






נכתב על ידי , 19/8/2008 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חושבת ש... 3


אני שונאת את אורי (זה אח שלי) אני תמיד נותנת לו והוא: כלום!
והוא גם מתנהג כמו בחורה (זה קורע מוות) הוא כל הזמן בוכה נגיד על זה שלא מרשים שיהיה לו כלב...
טוב לא בלי לחפור ולהתלונן
אז..... ביי
נכתב על ידי , 19/8/2008 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^*אני והעולם שלי*^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^*אני והעולם שלי*^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)