לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לסבוס-כניסה ליופי הנשי

הדרך לאישה שבי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


 

לזכר קורבנות השנאה הטרנספובי

 



http://www.gogay.co.il/content/article.asp?id=7642  (על האירוע פלוס סירטון)

 

גם אני כמו כל טרנסג'נדר עברתי את ההתעללות הזאת, ואצלי זה אולי היה מילולי ועוד מצד החברים הקרובים (הומואים) וההורים שרק מכירים בהומו שלא הסתיר את עצמו. (הכאב לא פחות חזק מהשאר)

 

אני מתקווה שתמצאו כי גם את זה אני לא הסתיר.

 

אישה הייתי ואישה יהיה, לחופש נולדתי

 

נכתב על ידי , 24/11/2008 23:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המלחמה שלא נגמרה


 

חזרתי  J

 

בסדר זה כאילו לא הייתי חסרה כאן ובכל זאת, הרגשתי שבי היה משהו חסר, ספק נשיות שהייתה נתונה בתוך גוף לא נכון-ספק גבר ספק רק הומו, הרצון להיות מי שאני לצד חוסר הבנה של הסביבה.

 

ועכשיו זה סופי, אחרי יום הזיכרון לטרנסג'נדרים הבנתי יותר לעומק מה זה הלוחמה היום יומית למי שאתה באמת ולא לביזיון של המיניות שרק חורקת ומחלידה ולא רק בקהילה- הלוחמה במגדר.

 

אז נתחיל....

 

אני טרנסג'נדר גאה ויותר גאה להכריז מלחמת מינים אמיתי, ולהיות אישה

 

 

נכתב על ידי , 24/11/2008 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





450
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללי-את-בי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לי-את-בי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)