לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אוהד שרוף של אבי ביטר האגדי, ומי שלא מכיר- יכיר. ואל תגיבו לי, אני לא אוהב שמגיבים לי, חוץ מאנשים ששומעים את השירים של אבי ביטר וחברים טובים. השליחות שלי, היא שכולם יכירו את שיריו של אבי ביטר ואולי ילמדו אותם בבתי ספר בעתיד. חג שמח.

כינוי:  אבי ביטר המלך

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

יבואו עוד ימים תביני שטעית / אבי ביטר


פגוע וכואב / אבי ביטר

מילים: אבי ביטר

לחן: טורקי עממי

 

 

"את זאת האהבה לא הבנת

עשית הרבה שגיאות עשית ולא חשבת

אמרת שאת עוזבת שזה נגמר

השארת אותי פגוע השארת אותי מוזר

היית צריכה לחשוב על כל מה שעשית

יבואו עוד ימים תביני שטעית

 

בתוך הלב עוד אוהב פגוע וכואב

בלילות שעות מדבר עם הכאב

מעשן ושותה והסבל לא עוזב

היה עדיף למות ולא להתאהב

 

אולי לא חשבת אולי לא אהבת

במשחק של שקרים כל הזמן שיחקת

שברת את הלב שאותך אהב

ראית אותי בוכה ולך זה לא כאב

איך שברת את הלב שאותך אהב

ראית אותי בוכה ולך זה לא כאב

 

בתוך הלב עוד אוהב פגוע וכואב

בלילות שעות מדבר עם הכאב

מעשן ושותה והסבל לא עוזב

היה עדיף למות ולא להתאהב"

 

 

 

נכתב על ידי אבי ביטר המלך , 12/5/2005 08:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי ביטר המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ביטר המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)