לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אוהד שרוף של אבי ביטר האגדי, ומי שלא מכיר- יכיר. ואל תגיבו לי, אני לא אוהב שמגיבים לי, חוץ מאנשים ששומעים את השירים של אבי ביטר וחברים טובים. השליחות שלי, היא שכולם יכירו את שיריו של אבי ביטר ואולי ילמדו אותם בבתי ספר בעתיד. חג שמח.

כינוי:  אבי ביטר המלך

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

אבי ביטר, אוהבים אותך כולם! - שנה לבלוג / הסיכום



 


 


ההתחלה:


הכל התחיל אי שם בחודש פברואר 2003, הגעתי מגוגל לאתר הנחמד הזה, שלא הבנתי כל כך מהו, התחלתי לקרוא, התעניינתי, צחקתי, והמשכתי לקרוא כמה שבועות, עד שבמאי 03, קראתי באיזה בלוג מפורסם ירידה על המוזיקה המזרחית "ושומעיה הערסים", מה שנתן לי את הרעיון לבחור בזמר האהוב עליי ולהקדיש לו בלוג, דווקא פה באתר שנחשב איכותי דאז.


אבי ביטר, שמוכר כקיצוני בזמר המזרחית "הבכיינית", זמר שעד כה לא התמסחר ולא שינה את הסגנון שלו (בדיוק כמו ערוץ 8),רק כדי שהתקשורת תאהב אותו, מי שעקב ברצינות אחרי הבלוג, היה יכול לשים לב שלא כל מה שנראה מבחוץ הוא מה שנכון.


השירים של אבי ביטר, הם שירים חכמים, מתוחכמים, נכונים, נוגעים ללב, המאפשרים להזדהות איתם, ואחרי שניתחתי כמה שירים שנכתבו כאן במשך הזמן, אני רק יכול להודות שצדקתי בפוסט הראשון.


 


 


המטרות:


היו כאן כאלה שחשבו שהבלוג, הוא ציני, אבל אני מקווה שזה שהבלוג נכתב לאורך זמן גדול, שלל את זה.


המטרה העיקרית, הייתה להכיר לקוראים מזדמנים את אבי ביטר (ומי שלא הכיר – הכיר בסוף) ולהוכיח שיש מקום לזמרים גדולים כמו אבי ביטר, שלשיריו יש משמעות וגם ששומעי אבי ביטר, הם אנשים הרבה יותר אינטליגנטיים מאלה שיורדים עליהם.


באופן אישי, הבלוג נועד גם לצורך לימוד עצמי שלי, חלק מהדברים שנכתבו במשך הזמן היו בצורה הומוריסטית משהו לצורך הקצנת הבלוג, היו בעיקר דברים ששעשעו אותי כמו התגובות המרושעות והמבוהלות וגם בדקתי מה צריך כדי לקבל שורה וחצי ב- YNET תוך חודש וחצי, ואפילו מה צריך כדי שהכתובת של הבלוג תעבור באי מיילים כמו כל האתרים המחתרתיים הטובים.


בימיו הראשונים של הבלוג בנוסף למטרה העיקרית, הייתה כוונה גם לכתוב ולהביע דעה על דעתם ומעשיהם של הכותבים השונים באתר, "כלי השבוע" ראה פוסט על "מוזר" ופוסט על "אדמעוז" (אם אחד המרצים שלי היה יודע שהצלחתי לתרגם את ה"קח – תן" לנושא הזה, אני בטוח שהוא היה גאה בי), אבל ישראבלוג השתנה מהר והרעיון ירד.


 


 


סיכום:


סימנתי וי על המטרות ובאופן אישי, מיציתי את הפרויקט.


 הבלוג לא ייסגר ומילות השירים של אבי ביטר והזמרים האיכותיים האחרים ימשיכו להיכתב כאן מידי פעם, על מנת לשמור את התוכן בעולם האינטרנט.


אני מצטער אם מישהו נעלב מהדברים שנכתבו בבלוג זה במשך השנה, שלפעמים היו קיצוניים ושוביניסטיים.


לצערי, אתר ישראבלוג אינו מה שהיה פעם, כיום הוא עמוס מידי, גדול מידי, ממש כמו ערוץ 2, אם כשהתחלתי היו 35 דפים בדף הבלוגים שעודכנו לאחרונה, היום יש 85, הכותבים הטובים נבלעו בערימת השחת ואין לי כבר אפשרות למצוא אותם.


 


לכל המעליבים- לכו לעזאזל ותמסרו שם ד"ש, לכל השאר תודה ובהצלחה.


 


 


 


תהיו טובים ותשמעו הרבה אבי ביטר.


 


I'll be back


 


 

נכתב על ידי אבי ביטר המלך , 7/5/2004 15:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי ביטר המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ביטר המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)