לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אוהד שרוף של אבי ביטר האגדי, ומי שלא מכיר- יכיר. ואל תגיבו לי, אני לא אוהב שמגיבים לי, חוץ מאנשים ששומעים את השירים של אבי ביטר וחברים טובים. השליחות שלי, היא שכולם יכירו את שיריו של אבי ביטר ואולי ילמדו אותם בבתי ספר בעתיד. חג שמח.

כינוי:  אבי ביטר המלך

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

"אני לא בכיין, אני פשוט עושה דברים עם נשמה"


כפי שאתם וודאי יודעים, אבי ביטר הנחה בעבר תוכנית בערוץ בריזה ב"YES" עד שקרה מקרה הגפרור שהצית את מדורת המרמור, שהחלה להתלקח כבר בעונה השנייה של הערוץ, היה ראיון עם מנהלו, רון כחלילי, ב"תרבות מעריב" לפני כחצי שנה בערך.
כחלילי קיבל שם במה רחבה להצגת הגיגיו ולקחיו, ובין היתר קבע כי "אבי ביטר היה טעות טקטית". "כשאתה מביא למזרחים את אבי ביטר", הוא הסביר, "אדם שמזוהה עם בכיינות ועם עברית עם שגיאות, הם לא רוצים לראות אותו בתור מודל. לכן הלכתי לכיוונים יותר
אינטלקטואליים".
 
כשבוע לאחר מכן ניתנה לאבי ביטר, זכות התגובה:
 
"רון כחלילי אומר שאני מדבר בעברית עם שגיאות, אז אני מוכן עכשיו להושיב אותו
מולי ולעשות בחינות בעברית בקרוא וכתוב. אם הוא מדבר ככה על כוכב כמוני, זה
סימן שהוא עצמו לא למד דרך ארץ ולא למד להעריך אנשים. שלא ישכח כמה הוא חיזר
אחרי בהתחלה וכמה הוא ליקק לי. השקיעו עלי מיליון דולר לפרסום וליחסי ציבור,
כי אני הייתי הלב של הערוץ. היום הוא משנה את דעתו ומתהפך כמו סטייק. ממש
 כמו הכושי שהפך את עורו. אבל זה לא יעזור לו. כמה שהוא ישתכנז, כל החיים שלו
הוא יישאר שחור כמו הכושים של הארלם. הוא לא יכול לעטוף את עורו בעור של
שפן.

לגבי הטענות שלו שהתוכנית היתה בכיינית, צר לי להזכיר לו, אבל הוא כל זמן
 השידור ישב בקונטרול ועבר על הטקסטים. הוא גם היה זה שנתן את השם לתוכנית,
"לשפוך את הלב עם אבי ביטר", אז מה פתאום הוא אומר עכשיו שזה היה בכייני ועם
שגיאות?

אם הוא מעז לדבר על הקהל שלי, שלא ישכח בבקשה מאיפה הוא בא. רון כחלילי לא
גדל בצפון תל אביב וגם לא בבבלי. הקהל שלי הוא הקהל הכי חם והכי אוהב בארץ,
והוא צריך להתבייש לזלזל בקהל כזה. כל עוד אני לא בבריזה, בריזה לא שווה
לירה. מועדון מעריצים שלם שלי, שמונה 1,500 איש, התנתק מהערוץ בעקבות זה
שהתוכנית ירדה. אני גאה להיות מזרחי ואני גאה להשתייך לעדה הזאת. חבל שרון
כחלילי לא אוהב אף אחד, רק את עצמו. ולגבי הטענה שאני בכיין, אני לא בכיין,
אני פשוט עושה דברים עם נשמה".
 
 
הקטעים לקוחים מארכיון מעריב.
 
 
 
נכתב על ידי אבי ביטר המלך , 9/5/2003 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי ביטר המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ביטר המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)