לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אוהד שרוף של אבי ביטר האגדי, ומי שלא מכיר- יכיר. ואל תגיבו לי, אני לא אוהב שמגיבים לי, חוץ מאנשים ששומעים את השירים של אבי ביטר וחברים טובים. השליחות שלי, היא שכולם יכירו את שיריו של אבי ביטר ואולי ילמדו אותם בבתי ספר בעתיד. חג שמח.

כינוי:  אבי ביטר המלך

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

בהצלחה לליאור נרקיס היום!


 

ליאור נרקיס פרץ לתודעה של הציבור הרחב עם הלהיט המאוס "לכל אחד יש" ששר עם שלמי שבת, הלהיט הזה הקפיץ את נרקיס לראש מצעדי המכירות ושני הדיסקים הלפני אחרונים שלו ("רק איתך" ו"זה מהלב") היו הצלחה גדולה, הדיסק האחרון שיצא לא מזמן "מילים לאהבה", צפוי גם להיות הצלחה, אלא רק אם השיר לאירוויזיון יהיה כישלון טוטאלי.
ליאור נרקיס הוציא עד היום 8 דיסקים.
אני באופן אישי מאוד אוהב לשמוע את הדיסקים הראשונים שלו:
הדיסק הראשון- "תפילת חיי", שאותו הוציא נרקיס כבר כשהיה בן 16, השירים לא משהו, רובם מבוססים על לחנים טורקיים, אבל בתור דיסק ראשון שהוצא ע"י מעט מאוד משאבים, זה בהחלט מרשים.
הדיסק השני- "העולם כמו גלגל", לדעתי הדיסק הכי טוב גם הוא מבוסס על לחנים טורקיים, אבל פה הקול של נרקיס כבר הרבה יותר טוב וממש תענוג לשמוע את השירים.
הדיסק השלישי – "את הוא הכוכב", עם הלהיט "ילדונת", רוב השירים מולחנים ע"י יוצרים ישראלים.
הדיסק הרביעי- "סימנים", בדיסק הזה חלה לטעמי נקודת המפנה בקריירה של נרקיס, הדיסק הוא יותר פופ, לחנים של יוצרים ישראלים ושירים ממש נחמדים.
הדיסק החמישי- "חי לאהבה", אלבום החאפלה, מחרוזות של כמה שירים נהדרים וחדשים וגם חידושים מצוינים לשירים קודמים של נרקיס.
הדיסק השישי- "רק איתך", עם הלהיט "לכל אחד יש" בדואט עם שלומי שבת וכל השאר כבר היסטוריה.
הדיסק הזה והשביעי "זה מהלב" שברו את שיאי המכירות של נרקיס והפכו אותו לזמר "של כל העם".
בעיני, זה חבל כיוון שלא נזכה עוד לשמוע את השירים בסגנון הישן של נרקיס, הסגנון "הבכייני" כיוון שמה לעשות, זה לא ימכור כמו הלהיטים הממוסחרים "דוקטור" וכאלה.



ולמרות זאת, אפשר רק לפרגן לליאור נרקיס, אדם שההצלחה שלו לא עלתה לו לראש, תמיד שאני רואה אותו בטלוויזיה, זה נראה כאילו הוא ממש נבוך ומופתע מההצלחה שלו, מספיק לי לראות באתר של נענע בכתבה לאירוויזיון שם הגיב מישהו שהודה לנרקיס, על כך שהיה מוכן לבוא ולהופיע בחינם, ולהבין שהוא בן אדם טוב.


נותר לי רק לאחל לו היום הצלחה ולקוות שהעיתונאים מהעיתון של המדינה יאכלו את הכובע שלהם על הרכילויות והשקרים שכתבו שם, אגב, התגובה בוואלה של ליאור נרקיס לדברים שנכתבו שם הייתה: "אני מייצג גם את שוק הכרמל - בגאווה".








 *עידכון: 27.6.03 , 15:55


לאחר ששמעתי את הדיסק השמיני והחדש של ליאור נרקיס "מילים לאהבה", נותרתי מאוכזב.

הדיסק מכיל 12 שירים:
ארבעה שירים מהקדם אירוויזיון הפרטי שלו ("צ'ופי צ'ופי" ו"ברך את העולם" הגרועים מאוד, ו"לא רוצה להיות כוכב" ו"מילים לאהבה" הנחמדים).
שיר אחד "לו רק יכולתי", זהו חידוש לשיר ישן של נרקיס, שההבדל מהשיר הישן הוא קצת בקצב היותר מהיר, אבל בעיקר באיכות הטובה יותר של השיר. 

ועוד שבעה שירים חדשים וטובים.

השאלה שנשאלת היא, למה מחיר של דיסק בעל שבעה שירים חדשים, עולה כמו דיסק חדש ומלא?


 








נכתב על ידי אבי ביטר המלך , 24/5/2003 16:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי ביטר המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ביטר המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)