לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט בלוג!!= )


"I can't deny what I believe, I can't be what I'm not"

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

מאוהבת.



כל שניה שחולפת בלעדיו היא כמו נצח
הנשיקות, החיבוקים
מעבירים בי צמרמורת 
אני כלכך אוהבת אותו
הוא תמיד נמצא שם, בכל מקום
בחלומות במחשבות..

הוא שווה כל דמעה ודמעה
כל הרגעים הקשים... לא עולים על ההרגשה של חיוך אחד ממנו
רוצה לבלות איתו את כל חיי
כמה שזה נשמע נדוש, זה נכון

נכנס לחיים שלי והפך אותם וורודים
לא חשבתי שאני מסוגלת לאהוב ולהעריץ כלכך מישהו

החיים נראים טובים יותר רק כשהוא איתי 
אוחז לי את היד ולוחש שהוא אוהב אותי

הוא מעניק לי תחושת ביטחון ואהבה כמו שאף אחד אחר לא מעניק לי
אני גאה לומר.. שהוא כל החיים שלי.

האחד שתמיד פה בשבילי
שלא ישתוק עד שלא יעלה לי חיוך על הפנים
האחד שאוהב רק אותי 
שנותן לי הרגשה שאני מיוחדת
שאני יפה, שאני מושלמת.
גם אם זה רק בשבילו..

הרי הוא הכי חשוב לי בעולם הזה. 


ורק בשבילו אני ממשיכה לנשום...

נכתב על ידי , 7/6/2010 14:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,371
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShAnI_RaWr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShAnI_RaWr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)