לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PERFECTION



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

הבנה עמוקה של העבר ושל הצורך בתמיכה


כאשר אני מסתכלת אחורה לעבר שלי אני מבינה איך הכל השתנה איך בעיקר הישתנתי אני.
אבל הרגעים שאני מבלה איתו אני חוזרת להיות הילדה הקטנה והעצובה שהייתי פעם ששני הדברים היחידים שהחזיקו אותה למעלה זה החלום והבן אדם שאחרי יום קשה חיבק ואמר שצריך לשאוף בשביל להגיע למטרה הכל כך נחשקת .
ועכשיו באמת ובתמים אני יכולה להסתכל אחורה בלי חחשות והרגשה של שוב הפסדתי משהו ,כבר עכשיו אני מסתכלת לעבר ומבינה שאפילו שהוא כעס וכל הזן העיר הוא החזיק אותי במטרה להרים אותי ושאני אשיג את המטרה השלמות שאני רציתי אפילו שהעצלנות והחוסר בטחון הפריעו  בדרך.
הוא האמין שיבוא יום וזה יקרה בדיוק כמו שאני עד היום מקווה שההצלחה שלו תגיע.
האמונה בעצמך ובבן הזוג שלך זה כניראה הדבר הראשון שמחזיק מערכת יחסים בריאה ו"נורמלית",האמונה בהצלחה של השני זה הביטוי לאהבה ולתמיכה המרבית שאדם יכול לרצות ולשאוף,אבל כש האמונה ההדדית  חסרה זה רק מראה על חוסר היכולת של הזוג לתפקד ובשלב כל שהו מערכת היחסים תתפרק לחתיכות כל כך קטנות שאפילו צבא שלם לא יוכל לאסוף אותן שוב לשלם תמיד היו חסרים כמה חלקים .
לתמוך בבן אדם אהוב ולשמוע מילות עידוד זה הדבר הבסיסי שנחוץ לאדם הרצון לשאוף קדימה רק עושה אותנו בני אדם עם רצונות.אנחנו לא באמת צריכים שמישהו יעמוד לצידנו כל הדרך רק מידי פעם לשמוע משפט אחד או שניים:"אני מתגא בך" "את\ה יכול\ה " "אני מאמין\ה בך ". זה שלושת המשפיטם שאנחנו צריכים להגיד מידי פעם לאדם הכי קרוב בעבורנו ואז העולם שלנו המשותף יהפוך לבהיר יותר .
נכתב על ידי , 31/7/2011 14:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האקס המיתולוגי-הסיפור שכולנו מכירים


לפני כמה ימים סיימתי לקריא ספר "אוהבת לא אוהבת" של אמילי גיפין הספר מספר על בחורה בשם אלן נשואה באושר אבל הכל משתנה כשהיא פוגשת את האקס שלה במקרה .


כולנו מכירות ואפילו מקירים את ההרגשה כשרואים את האקס או האקסית זה ידוע בכינוי האקס המיתולוגי במיוחד אם זאת הייתה מערכת יחסים ארוכה ואינטנסיבית


הפרפרים בבטן המחשבות על מה היה אם שוב נהיה זוג אפילו שיש לנו כבר בן\בת זוג .רגשות האשמה הנובעות מהמחשבות האלו השקרים הקטנים לגבי המחשבות אפילו כשאומרים "אני אוהב\ת אותך" מרגישים כאילו אנחנו לא בטוחים בזה .


הספר העלה בי מחשבות לגבי מה באמת קורה ועד כמה הבחירה הנכונה בעבר או בהווה שלנו נכונה עבורנו.


אני יכולה להגיד בכנות למה אנחנו כן נכנעים לרגשות הסוחפות הקשורות לאקס\ית העבר צף הרגשות עולים.אני יכולה להגיד בכנות למה זה ככה כי יש לנו עבר משותף רגשות רדומים שנדחקו או שלא נדחקו עד הסוף או שכן עברו וצפו בגלל העבר.


האקס המיתולוגי הוא באמת מיתולוגי לא יותר מזה רק עבר שבפגישה מקרית או לא מקרית צף ומעלה רגשות וגורם לנו להרהר האם עכשיו יותר טוב לנו מאשר היה פעם איתו ביחד.וידידים אף פעם לא נהיה עם האקסים שלנו זה בלתי אפשרי כי תמיד לאחד יציקו הרגשות!

 

נכתב על ידי , 24/7/2011 14:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSEX Drugs & mEtal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SEX Drugs & mEtal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)