לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thin Spo



כינוי:  Angie K





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פה - אחרי הרבה זמן ..


היי כולם D:
אינלי ת'מחשב תקופה ארוכה לכן אני לא יכולה לכתוב .
כרגע ? חטפתי וירוס ואני חולה ><

דברים מעניינים אינלי לעדכן .
בקרוב אני מסתפרת ועושה פסים כחולים -
כניראה שביום ראשון או שני אסע לתל אביב ,
אני מאוד מקווה שזה יסתדר.

אישית ? הזנחתי מאוד.
לא צמתי , לא ניסיתי , שכחתי מזה לגמרי וחבל.
לא עליתי במשקל - אני שוקלת 50 ,
וניראלי ש1.60~1.65 זה בסדר.
אבל אניי עדיין רוצה לרזוות  ,
לא ניראלי שזה יעלם ..

 

בנתיים אני בתקוופה מוזרה כזאת ,
ניכנסת ויוצאת מדיכאון וחבל .
בכל מקרה אם יהיה משהו מעניין ,
אשתדל לעדכן : )

אוהבת אתכם המווון יקיריי 3>
שלכםם ,
אנג'י D ;

נכתב על ידי Angie K , 17/10/2008 22:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngie K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angie K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)