לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי D: לא משו מיוחד 33>

Avatarכינוי:  רומי [?] D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

תמונות מתערוכה ממש מאגניבה בת"א.


הייתי היום בת"'א והיה ממש כיפ'.
כמעט קניתי לי משקפיים חדשות אבל בסוף....
תבינו לבד.

נאמ, בכל אופן, הייתי בתערוכה ממש מגניבה של כל מיני בובות כאלה ופיצ'פקים של דמויות סיניות וחמודות כאלה.
היו של גם סיכות לתיק וזה, גם בובות ענק כאלה שהיה מוקרן להם על הפנים פרצוף כזה,
שהפה שלהם זז והם דיברו אחד עם השני באנגלית ושמעו מהרמקולים את הקול שלהם.
לא יכולתי לחסוך מכם את התמונות המהממת, השקעתי בכם עם איכות פלאפון, אז סליחה.





זו חולצה, עם הדמויות החמודות האלה שלחלקכם יש את התמונה שלהם שמורה במחשב.


זו בובת פלסטיק חמודה ביותר.


אלה מחזיקי מפתחות חמודים של אוכל.

גם בובות פלסטיק. מהממות.


תיק, שהלוואי על כולנו !



וזהו. צילמתי גם את הבובות המדברות, אבל התמונה לא יצאה טוב.
בסוף קנו לי תמונה יפה, שאולי אני אשים תמונה שלה בפוסט הבא.
בכל אופן, אני ממהרת לסבא וסבתא, ואני על המחשב של אבא שלי, כי שלי קרס, ואל תשאלו כמה עשיתי כדי להביא לפה את התמונות האלה,
אז תגידו תודה ותסתמו.
ותבקשו סליחה על הדרך, כי יש לי רק שתי תגובות משתי בנות מהממות ויחידות שמגיבות ליכבר שני פוסטים אחד אחרי השני.
שונאת אתכם. [את חלקכם]
רומי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3333>

נכתב על ידי רומי [?] D: , 17/10/2008 19:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי [?] D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי [?] D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)