לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי D: לא משו מיוחד 33>

Avatarכינוי:  רומי [?] D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

ארג ! שיעורים; מכירים !?


אני משתגעת. אני כל הזמן דוחה דברים ובסוף נשארים לי פי שתיים דברים לעשות.
וגם כן המורות המטומטמות האלה, שנותנות לי כ"כ הרבה שיעורים.
ואני יודעת שרובכם אומרים, בסדר היא רק בכיתה ו' ולנו יש יותר שיעורים, אבל לי זה יותר מידי.
עכשיו, אחרי שסיימתי להתבכיין, והעולם מודע לכך שאני סובלת אפשר להמשיך.

 

במעבר חד...
נאמ, קנו לי מדפסת ואני מדפיסה לעצמי כלמיני דברים ליומן, וזה כ"כ מאאגניב.


בצער רב וביגון קודר אני מודיעה על עזיבתו של חבר יקר, אבינו, ואחינו.
הקיץ !!!!!!!
קולולושששש ! יההה!
היומיים הראשונים היו עם הרבה גשם וקור,
ועכשיו שוב חם, אבל.....
עדיין, בואו נקווה לקור איימים בשבועות הקרובים !!!!!!!!!!!!!!


אכן, התלהבתי. P:
זהו, פוסט קצר, אבל לי יש שיעורים לעשות.
אז, אני הולכת לדלג לי לשיעורים בשירת קולולושש.



חח, איזה מעברים חדים יצאו לי בפוסט הזה.
שיעורים -> מדפסת -> חורףףףףףףףףףףףףףף!

נכתב על ידי רומי [?] D: , 2/11/2008 15:04  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי [?] D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי [?] D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)