לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי D: לא משו מיוחד 33>

Avatarכינוי:  רומי [?] D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


אוקי, אז הנה סמיילי חמוד.
התמונה אומרת הכל..

טיפ לחיים-

אל תקראו בבלוג שלי..
:PP
חח. סתאם, סתאם. לאן אתם הולכים !?

הא כן, ופנס ורוד כמו שלו זה מאאניב.



שיניתי את השם שלי ל....
תופיםםםםםםםםם. [לא חצוצרות, ארג, תופים]
דאגי פוינטר !!!!!!!!!!!!!
חח. בהתחלה חשבתי לשנות לרומי פוינטר, או דאגה.

והחלטתי שהשם שהכי יממש את אהבתי אליו... הלא הוא שמו הייחודי והיפה !
אז, אתם מוזמנים לקרוא לי דאגי !
או דגיגון, דאגילולי, דאגדגוני...

חח, אפשר גם סרדין





ועכשיו, בלי שום קשר לכלום..
[רק להבהיר שירדתי הרבה שורות כי זו פשוט בושה לכתוב שתי נושאים כ"כ שונים במרחק כ"כ קטן,  ועוד נושא כ"כ כ"כ כ"כ רגיש !]
*אהמדאגיאהוביאהמ*
אז.. נכנסתי לשבועיים של מלאמלא מבחנים. רק מבחניםמבחניםמבחנים.
ערבית, תנ"ך, ג"ג, היסטוריה....
בא לי להקיא.

33>
בי.

הוא גנב מדאגי את החולצה.
גנב.. ארג !

 


 

[1] סליחה שהכל מבולגן, ושחלק מהכתב גדול וחלק קטן מאוד, היו לי כלמיני בעיות, התתגברו!?

נכתב על ידי רומי [?] D: , 17/11/2008 16:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי [?] D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי [?] D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)