לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Girls Help&Tips

סיפורים, טיפים - מה שתרצו.

Avatarכינוי:  NOA Li :)

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2017

כשאין מה להפסיד


בחיים שלי לא הרגשתי את הצורך הזה לכתוב כמו שיש לי עכשיו.

 

כל כך הרבה זמן עבר.

אני בת 25 עכשיו.

הבלוג הזה היה כל כולי ונשמתי מגיל 15 ועד 22.

ובאיזשהו שלב, החיים מתקדמים

משתחררים מהצבא, מתחילים ללמוד, מכירים אנשים חדשים, מקבלים אהבה חדשה לחיים. פשוט מתקדמים.

ואני מרגישה שהזנחתי את הדבר שאני הכי אוהבת בעולם

לכתוב.

הייתי כותבת סיפורים קצרים, ואפילו כמעט סיימתי לכתוב ספר, אבל משהו עצר אותי מלהמשיך. חוסר ביטחון אולי? 

הייתי כותבת טיפים. אהבתי לעזור. הייתי משוטטת שעות על גבי שעות לחפש טיפים לבנות אבודות שחיפשו בסך הכל עזרה או עצה איך להתמודד עם הבחור שלהן,ואני כל כך אהבתי את זה.

עד היום, אני בעצם..אוהבת את זה.

וכל כך הרבה זמן עבר מאז,

שיש לי כל כך הרבה ניסיון ואני מרגישה שיש דברים שעברתי ושלמדתי מהן, ואין ספק - אני התבגרתי. מה שהייתי אז, זה לא מי שאני היום.

 

וישרא בלוג - היה בהחלט הבית שלי,

הבית השני שלי - אליו רציתי לברוח כדי לקבל קצת שקט

אליו ברחתי כדי לדבר עם בנות אחרות שהיו צריכות עזרה בכל מיני תחומים.

אליו הגעתי כשהיה לי רעיון לסיפור חדש - שכנראה לא סיימתי אותו מעולם

ופתאום יצא לי היום לחשוב על זה

אולי מידי פעם לחזור, לכתוב פה ושם..

זה חסר.

אני מרגישה שכשאני צריכה ללכת לברוח לאיזה מקום, אין מקום אחר. אף אחד לא מבין. ולא צריך אפילו תגובות, זה נטו בשביל ההרגשה הטובה.

 

 

אז..

בשביל עצמי,

או שאם מישהו כן קורא את זה עכשיו - אני חוזרת, עם סיפור חדש  :)

 

 

 

 


 

נכתב על ידי NOA Li :) , 14/4/2017 20:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירי ב-14/4/2017 21:14



98,653
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNOA Li :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NOA Li :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)