לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Just a fallen angel, digging the dirt. Fallen angel, what is the word. Fallen angel, down to the bone. Fallen angel, now I''''m alone...

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

מכאן לכאן


כי יש שתי תחושות שמציפות אותי, בכל פעם מחדש, ולא משתנות לעולם.

 

מצד אחד, כמה נחמד שהם כולם כאן, אנשים שאני אוהבת כל כך.

ומצד שני, כמה חבל שהוא לא.

 

מצד אחד, כמה יפה ההופעה.

ומצד שני, חבל שהוא לא שלו.

 

מצד אחד, הגיע הזמן להשתכר ולהנות.

ומצד שני, למה זה טוב? בזרועות מי אתכרבל שיכורה כלוט אם לא בידיו?

 

ובכל פעם שהוא חולף על פני, מלטף בעדינות את גבי, נוגע קלות, ומעביר בי שתי צמרמורות, שונות.

 

האחת, כי הוא טוב כל כך.

השניה, כי הוא לא טוב מספיק.

 

האחת, כי ליבו רחב.

השניה, אולי כי מדי?

 

האחת, כי הוא אמתי כל כך.

השניה, כי אני לא אמתית כלל.

 

וכשמשקרת לו בעיני, משקרת לעצמי בליבי. ולאט לאט מבינה את מה שעומד מאחורי פחדי.

 

כי זה לא שהוא לא נראה טוב, הוא לא, וזה לא משנה.

אבל הוא לא נראה טוב כמוהו.

 

וזה לא שהוא לא טוב במיטה, הוא לא, וזה לא משנה.

אבל הוא לא טוב כמוהו.

 

וזה לא שהוא לא שומע מוזיקה טובה, זה לא משנה.

אבל לא טובה כמוהו.

 

וזה לא שהוא לא מתאים לי, הוא לא, וזאת לא הנקודה. 

הם שניהם לא מתאימים לי בכלל.

 

וכך במקום להנות בערב חמישי, אני מוצאת את עצמי עסוקה במחשבות על עולם שמזמן עבד, על שקר שמזמן הופרך.

על אהבה שמזמן נאמר כי לא תתקיים לעולם.

על חוסר צדק עם ליבי שנעשה הרבה יותר מפעם אחת.

 

על כל השטויות האלה שלא יסגרו לעולם.

 

ואולי, אני פשוט צריכה מישהו טוב מספיק או טוב יותר,

כדי להשתכנע שיש עוד חוץ ממך?

 

אני בטוחה בכך, הם פשוט לא נמצאים בסביבה.

גם אתה כבר לא נמצא בה.

איפה אתה?

 

 

איפה?

 

מונצ'.

נכתב על ידי , 4/12/2015 00:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonchild. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moonchild. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)