לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life:)



כינוי:  yolo:)

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מפעל ה ע י צ ו ב י ם החדש נ - פ - ת - ח - !


כולם מוזמנים להזמין עיצוב..


 

 

 

 

פרסמו בבלוג שלכם..

אחרי שהזמנתם והשתמשתם בעיצוב..

 

 




נכתב על ידי yolo:) , 27/8/2008 14:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום 26.8.08


ישנתי אתמול אצל נוקי ביחד עם עמית לילה שלישי ביחד!!! קמנו בערך בשתיים עשרה ואז אכלנו ארוחת בוקר והלכתי הביתה.. בערב כמה חברות באו אליי וראינו כוכב נולד!! היה ממש כיף נוקי ועמית ישנות אצלי לילה רביעי שלי עם עמית ברצף!! וזהו ביי:)

נכתב על ידי yolo:) , 27/8/2008 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול 25.8.08(כי לא הספקתי לכתוב...)


עמית (החברה הכי טובה שלי) ישנה אצלי עוד לילה!:) היה ממש כיף בבוקר קמנו והיה לנו מפגש של הבית ספר לגיבוש כיתתי.. הכיתה שלנו לא כל כך גרועה כמו שחשבנו..:) הייה ממש כיף בהתחלה עשינו כל מיני משחקי שמות והכרות..:) אחר כך סיור בבית ספר ובסוף כל אחד קיבל חתיכת בריסטול והיה צריך לגזור מעיתונים דברים שקשורים עליו שהוא אוהב ולקשט עם טושים והכל! בסוף היה לנו שיחה עם המנהלת היועצת ורכזת השכבה.. המנהלת ממש מפחידה! אבל אח שלי היה מחזור א' והיא ממש אהבה אותה וגם היוצת ככה שיש לי קשרים!! אחת מה \מזכירות היא אמא של חבר של אח שלי אז בכלל גם איתה יש לי קשר.. והמעבר כבר לא מפחיד כמו שחשבתי..:) ז'4 ואנחנו בקומה בנפרד למעלה שזה הכי טוב! המורה שלי (דוד) לא רוצה לקשט את הכיתה בכל הדברים שתמיד מורים מקשטים איתם על ארץ ישראל.. על מתמיטקה שפה אנגלית הוא רוצה שכל ילד יביא חפץ תמונה או משו שמעפיין אותו וזה מה שיהיה תלוי על הלוח!:) אז נראה לי שיהיה לי ממש טוב.. בערב הייתה אסיפת הורים וכל ההורים מקנאים במי שבז'5 ככה לפחות אמא שלי אמרה שהרבה הורים רצו שהילד שלהם יהיה שם מבחינת ילדים וזה.. אז שווה לי!

 

וזהו אני לא יחפור לכם..

 

ביי:)



נכתב על ידי yolo:) , 26/8/2008 14:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyolo:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yolo:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)