לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the big blog for girls..(:


בנות?תאמינו לי הייה לכם טוב פו..D=

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

גיל: 28

ICQ: 999999999 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

מוזמנים להגיב על הקטע..:)


אתן מוזמנות להגיב על שניי הקטעים פו..:)

תודה..:)

-ליזצוק שלכן...;)-

 

נכתב על ידי , 17/8/2008 18:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפור נכון..:)


 

איפור סתם לטיול..:)

עם בא לך סתם לצאת החוצה לבלות לדבר ..:) אז אל תשימי הרבה איפור...D=

 

מקסיימום תשימי ליפגלום/ספתון..:)

בנוסף לכן אתן יכולות לשים קצת סומק..S=

זה לא יפריע..O=

 

איפור ליציאה עם חבר...S=

עם את יוצאת אז סימי מסקרה לא במוגזם כן?..:)

פודרה אל תתפחי את כול פנייך בפודרה סימי אבל לא בטונות..=Z

סימי ליפגולום באיזה צבעים שבא לך רצוי שיתאימו לאיפור..D=

שימי צללית בתנאי שאת שמה קצת שכמעת לא יראו אותה..=]

ולמה שלא יראו אותה את שואלת:שזה לא היה מגושם ושאת תראיי עדיינה..R=

וזהו בסך הכול כמו שאני תמיד אומרת אל תגזימי עם האיפור זה הכי חשוב..T=

 

 איפור ליציאה עם חברה..=

 חחח בנות סליחה שאני עושה את זה קטן אבל זה אמור להיות ככה...=K

כי זה יראה לכן מראה טיבעי עם כמה תוספות..F=

אז ככה:

רצוי לסים לק שקום ליפני יציאה עם חברה..H=

שימי ליפגלום שקוף בלי נצנצים..:)

וסימי קצת קצת סומק שיראו שזה ממש קצת..P=

רצוי בצבע אדום או ורוד..D=

 


ובנות עם אתן מכבדות אותי אז אל תעתיקו

אני באמת כתבתי את כול זה במו ידי וזה באמת עבודה שלי..:)

כול קטע שאני כותבת זה מימני ולא מי מישהי אחרת..S=

אז כול הזכויות שמורות לי...D=

שלכם לתמיד:

-ליזצוקD=-


נכתב על ידי , 17/8/2008 18:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיפוח עצמי..:)


היי בנות?..D=

מה קורה?..:)

כאן ליז בפוסט הראשון שלי..S=

יותר נכון של הבלוג..^=

[כומו שסמתן לב הגדמתי את התאריך]:&

אז מה הייה  היום בפוסט?..:)

טיפוח עצמי

אותי שנחיל3>>>>>:)


טיפוח עצמי..:)

[ידים]

את מדליקה את הקנקן ומחקה על שהוא ישקשק..:)

לוקחת קופסת פלסטיק קטנה/גדולה ושופחת קצת מהמים שבקנקן..D=

[רצוי שהקופסה תהייה בגודל של קופסת חומוס ואפילו יותר גדולה]. 

ואחר כן את מוסיפה מים רגילים מהברז לתוך הקופסה..:)

ותכניסי יד אחת ל-5 דקות  ועם את מרגישה שהמים לא חמים תוסיפי..=]

ותעשי אותה פעולה עם היד השנייה..=G

לאחר מיכן תנגבי תידים ותחכי בין 2-3 דקות שהיידים קצת יתעוששו..O=

מתי שהיידים מתאוששות תשימי אותן במגבת ועם תזיז הרבה].

ויש לך ידים נקיויות ובריאות..D=

בנוף לכך אפשר להוסיף משהו מלהיב ליופי היד שכולנו מקירות:

לקים...:)

אפשר בצבעים הבאים..:

[עם בא לך אפשר גם לתאמך].

 

אדום.

שקוף.

ורוד[לא כהה מידי]

שקוף עם לבן בקצוות.

נצנצים[עם הנצנצים העדינים והקטנים].

שקוף אדום.

ועוד לבחירתך...:)3>>>

 

טיפוח עצמי..:)

[רגליים].

תעשי אותה פעולה שעשית בידיים..:)

רק עם קופסה יותר גדולה אפשר אפילו עם דלי..D=.

רק אל תישתמשי עם הלקים:

נצנצים שקוף אדום...

כי זה לא מתאים לרגל זה עושה אותה מגושמת..P=.

ותאמיינו או לא זה באמת עובד..=C.


ובנות עם אתן מכבדות אותי אז אל תעתיקו

אני באמת כתבתי את כול זה במו ידי וזה באמת עבודה שלי..:)

כול קטע שאני כותבת זה מימני ולא מי מישהי אחרת..S=

אז כול הזכויות שמורות לי...D=

שלכם לתמיד:

-ליזצוקD=


נכתב על ידי , 17/8/2008 18:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הנכון לבנות..:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הנכון לבנות..:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)