לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי המשעממים. מוזמנים :]


ברוכים הבאים! מעשנים או לא?

Avatarכינוי:  זה הכינוי שחשבתי עליו

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עיצוב חדש. התחלה חדשה?


היי,

 

 

אני מכינה עיצוב חדש, נקווה לטוב

באלי כבר לעבור לחטיבה, להכיר עוד חברות, לעשות שינוי..

מישהו יודע אם מותר לשים לק שחור לחטיבה?

הלוואי.

 

התחלתי לכתוב ביומן הקשיש שלי, לא כל יום אבל פעם בשבוע ( ואני לא מתכוונת לבלוג הזה)

 

אני עוד מעט אהפוך את הבלוג לבלוג שצריך סיסמא אליו, ומי שירצה ישלח לי בקשה ואני אבחר אם לאשר אותו או לא

טוב.. אז נראה לי שזהו...

בי.



נכתב על ידי זה הכינוי שחשבתי עליו , 31/10/2008 14:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עפריקוש :)) ב-8/11/2008 09:36
 





456
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה הכינוי שחשבתי עליו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה הכינוי שחשבתי עליו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)