לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

such a beautiful life



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


חרא סוף שבוע
נהרס לי כל השבוע
יופי לאמא שלי יש בן בבטן
בההתחלה ההיתי נגד ההריון הזה
אפילו לא דיברתי עם המפשחה שבוע שלם!
לא רוצה את זה!
אוףף למה אני?
אני ההיתי אמורה להיות שמחה שתיהיה לי אחות
אבל לא!!
אמא תמיד חייבת להרוס
ואני בוכה כאילו מישו מת לי!
ועוד לא טורחת להיתקשר ולהגיד אחרי הבדיקה
איכס
לא רוצה אח
אני רוצה אחות
זה לא פייר

נכתב על ידי , 11/9/2008 10:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנקהXקור ב-31/10/2008 16:29
 



אפעם לא..





אף פעם לא מכרתי משהו אני צריך

אף פעם לא אהבתי מישהי שאוהבת אותי

אף פעם לא אירגנתי מסיבת הפתעה

אף פעם לא אכלתי פילפל חריף שלם

אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהב אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה

אף פעם לא בכיתי בסרט

אף פעם לא גידלתי חתולה

אף פעם לא גידלתי כלבה

אף פעם לא גילחתי את הראש שלי

אף פעם לא גנבתי

אף פעם לא דיברתי ברדיו

אף פעם לא הוטרדתי מינית

אף פעם לא הופעתי בטלוויזיה

אף פעם לא הזדיינתי

אף פעם לא הכרתי אנשים באינטרנט

אף פעם לא החלקתי על קרח

אף פעם לא הייתה לי גיטרה חשמלית

אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית

אף פעם לא היה לי גשר

אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה

אף פעם לא עקרו לי שן

אף פעם לא היה לי פלאפון משוכלל

אף פעם לא היו לי שתי שטרות של 200 בארנק

אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש

אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל

אף פעם לא הייתי בניו-יורק

אף פעם לא הייתי בת 18

אף פעם לא הייתי הכי יפה

אף פעם לא הייתי ער כל הלילה

אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת

אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבובים בידיים

אף פעם לא השתכרתי

אף פעם לא השתתפתי בתחרות כישרונות צעירים

אף פעם לא התאהבתי וירטואלית

אף פעם לא התגשמה לי משאלה כשכיביתי נרות יום הולדת

אף פעם לא התלהבתי יותר מידי מהציורים שציירתי

אף פעם לא חייתי את היום "הכי טוב בחיים"

אף פעם לא חתכתי את עצמי (בכוונה)

אף פעם לא טעמתי חומוס

אף פעם לא ירדתי 5 קילו בדיאטה... דא אני לא עושה דיטטות :P

אף פעם לא ישנתי בפארק

אף פעם לא למדתי לקרוא תווים

אףפעם לא לקחתי גלוגול למניעת הריון

אף פעם לא ניסיתי סמים

אף פעם לא נהגתי במכונית

אף פעם לא ניסיתי להתאבד

אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט

אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר

אף פעם לא נסעתי באוטובוס

אף פעם לא נסעתי במשאית

אף פעם לא טסתי בכדור פורח

אף פעם לא הייתי בכותל

אף פעם לא הייתי בחרמון

אף פעם לא נעלתי קרוקס

אף פעם לא נשכבתי על הכביש

אף פעם לא נישרפתי מהשמש

אף פעם לא סמכתי על זכר

אף פעם לא עליתי לגג של הבית שלי

אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי

אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה

אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכול

אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית

אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה

אף פעם לא עשיתי שעווה (חחח D:)

אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי

אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו

אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה

אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי מול הפרצוף שלהם

אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי..

אף פעם לא ראיתי שלג יורד :|

אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי המשפחה

אף פעם לא רציתי משהו שאין לי

אף פעם לא שברתי עצם

אף פעם לא שברתי שן

אף פעם לא שחכתי לשים דאורדוראנט לבצפר

אף פעם לא שחכתי לשים חזייה לבצפר 

אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני

אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת

אף פעם לא ידעתי לומר "זין" ביפנית

אף פעם לא הייתי מצחיק

אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות

אף פעם לא ניצחתי בשלב הבינוני של שולה המקשים

אף פעם לא שמתי עדשות

אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער

אף פעם לא קראתי את העיתון בבוקר

אף פעם הסוללה של האמפי שלי החזיקה יותר מיום

אף פעם לא התשנקתי בגלל "אמת או חובה"

אף פעם לא בכיתי בגלל ספר

אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי

אף פעם לא איחרתי לבצפר

אף פעם לא איחרתי לבצפר יותר משעה

אף פעם לא העליתי קטע ליוטיוב

אף פעם לא הסרטתי את עצמי

אף פעם לא קניתי משהו שעולה יותר מ1000 ש"ח

אף פעם לא צילמתי סרט

אף פעם לא אהבתי את עצמי

אף פעם לא התנשקתי יותר משעה

אף פעם לא אהבתי גמבה

אף פעם לא אהבתי פילפל

אף פעם לא אהבתי חציל

אף פעם לא עשיתי קניות ב1000 ש"ח

אף פעם לא היה לי מסך פלזמה לחדר

אף פעם לא רציתי למות

אף פעם לא התנשקתי עם קרח (חחח D:)

אף פעם לא אכלתי לבד קופסאת אוראו (:

אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר

אף פעם לא דיברתי כל הלילה בICQ

אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה

אף פעם לא הייתי באילת

אף פעם לא טסתי

יואו יש פה כאלו שאלות מפגרות ולא קשורות לחיים


 יואו דיברתי היום עם ההורים בקשר לזה שאני רוצה איזה קעקוע אחד-שניםם XD
והם כזה ישר.. "לא.. אל תעשי את רואה את הקעקוע שלי?! אני מצטער עליו כל יום שהוא קיים אפילו שזה במקום שלא רואים..[נו זה קעקוע כזה מצבא בברית המועצות שכתוב על החזה את סוג הדם]
אבל זה ממש יפה


רק שפחות דברים קטנים אני בטוחה שהמקעקע יגיד שיש שם יותר מידיי פריטים קטנים והוא יעשה את זה יותר ראליסטי


יואו הלימודים האלו יחרפנו אותי
אני בכיתה עם 38 ילדים ומתוך כל זה 26 זה בנות.. כאילו מה ניסגר עם הבי"ס הזה?!
ומזה המחנך הזה?! גם מכוער וגם עצבני ועוד יותר גרוע מכל זה ביחד.. הוא גם חרמן אעש!!!!
ואין מקום בכיתה אפילו לנשום
אנחנו כמו סרדינים בקופסת שימוריםXD
פאקינג שיט הזכרתי ת'זה שיש בגרויות.. אוי אני כ"כ לא רוצה ת'זה
איכ אחי עבר לבי"ס שלנו

נכתב על ידי , 1/9/2008 23:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של igorxcore ב-4/9/2008 11:39
 





417
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנקהXקור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנקהXקור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)