לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של נו נו!



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

היי שוב


היי!!!!!!

כמו שאתם רואים הבלוג שלטי התחיל להיות עם קצת יותר תמונות אחותי מיכל סידרה לי את זה בלי שידעתי!!!!

אבל כפתורים יפים לא????

 

נכתב על ידי , 20/8/2008 09:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני נו נו!


אני נו נו !!!

ויש לי אחות שקוראים לה מיכל והיא עוזרת לי לעצב את הבלוג הזה.

הבלוג עדיין בשיפוצים  אבל עוד מעט הוא יהי מושלם.

אני עוד מעט בת 12 ואחותי מיכל שעוזרת לי היא בת 17.

אני גרה ברמת השרון ואני בשנה האחרונה בבית הספר הדר (אישית אני רק מחכה לסיים אותו ולעבור לקלמן!)(לא בגלל המורות פשוט לא בלי לראות את המנהלת שלי כל מפגש בוקר משעמם!)

אחותי לומדת בקייטנת אלון (טוב נו תיכון אבל לא באמת לומדים שם!)הבית ספר שלה מזה מוזר כולם שם או מטורפים או רוצחים או הומאים (כולל המנהל)מי שלא אחד מאלו(המועטים) אז הוא רגיל (האמת זה ממש נדיר שיש שם אנשים רגילים אבל למרות זה הרבה הולכים לשם!)

לאמא שלי יש שער כמו קליאופטרה רק  שהיא ג'ינג'ית. חחחחחחחחחחח

אחותי ואני בלונדניות!

מי שעדיין לא הבין הבלוג שלי אדום כי הצבע האהוב עלי הוא אדום!וגם על אחותי!חחחחחחחחחחחח

מזה לא בלי לחזור ללימודים יש לי מורה שנותנת מלא שיעורים אבל לפחות זאת תהיה השנה האחרונה שלי ביסודי ואחותי תיגמור סוף סוף את קיטנת אלון חחחחחחחחחחחחח...

טוב זה הכל להפעם !

 

 

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2008 15:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





50
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנו נו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נו נו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)